مولفههای توانمندسازی مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران
(ندگان)پدیدآور
آقازاده, هاشمحقیقی, محمداستیری, مهردادنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
رقابت در عرصه خدمات مالی به ویژه در بین شرکتها و مؤسسات ارائهکننده خدمات مشاوره، آموزش و پژوهش (ماپ) روز به روز شدت بیشتری پیدا میکند. این شرکتها بایستی توانمند باشند تا زمینه توسعه سایر شرکتهای تخصصی فعال در این بخش را فراهم سازند. بر این اساس چند سوال اساسی به شرح زیر مطرح میباشد: 1) سازمانهای متولی در توانمندسازی مؤسسات ارایهکننده خدمات ماپ مالی چه نقشی دارند 2) دانشگاهها در توانمندسازی مؤسسات ارایهکننده خدمات ماپ مالی چه نقشی دارند 3) بنگاههای اقتصادی استفادهکننده از خدمات ماپ مالی در توانمندسازی مؤسسات ارائهکننده این نوع خدمات چه نقشی دارند 4) مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی در توانمندسازی خود چه نقشی دارند.
در این تحقیق پس از مشخص شدن مدلها و مولفههای توانمندسازی شرکتها و مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی، در قالب یک بررسی میدانی از خبرگان این بخش در زمینه اهمیت و وضعیت مولفههای شناسایی شده نظرسنجی شده است. نتایج بهدست آمده حاکی از آن است که از نظر خبرگان کلیه مولفههای توانمندسازی شرکتها و مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران مورد تائید بوده و علیرغم اهمیت بالا، اکثریت این مولفهها از وضعیت چندان مساعدی برخوردار نمیباشند.
کلید واژگان
توانمندسازیخدمات ماپ مالی
مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2008-05-211387-03-01
ناشر
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
شاپا
2645-80202645-8039




