مرور دوره 15, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی رابطه کیفیت سود با واکنش بازار به افزایش سرمایه از محل مطالبات و آوردههای نقدی سهامداران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)هدف اصلی این پژوهش، بررسی و تبین رابطه بین کیفیت سود و بازده غیرعادی انباشته حول خبر صدور سهام جدید شرکتهایی که از محل مطالبات و آوردههای نقدی افزایش سرمایه دادهاند، میباشد. در این مطالعه، کیفیت سود با استفاده از مدل ...
 
- 
اندازهگیری کارایی نسبی شرکتهای حاضر در بورس اوراق بهادار با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (شاخصهای تکنولوژی اطلاعات) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)با شتاب روزافزون علم و آگاهی در دنیای امروز، شرکتها بهمنظور تطابق با شرایط متغیر محیطی مجبور به استفاده از تکنولوژی اطلاعات میباشند و سرمایهگذاری در این تکنولوژی به سرعت در حال افزایش است. سنجش اثرات اینگونه سرمایهگذاریها ...
 
- 
بررسی تأثیر دوره سرمایهگذاری بر عملکرد شرکتهای سرمایهگذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (دوره زمانی 85-81) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)در بازار سرمایه همواره تمایل زیادی برای ارزیابی عملکرد سرمایهگذاری وجود دارد چرا که ارزیابی عملکرد شرکتهای سرمایهگذاری به عنوان ارزیابی عملکرد متخصصان سرمایهگذاری است. یکی از مباحث مطرح در حوزه سرمایهگذاری، دوره ...
 
- 
بررسی مربوط بودن سود حسابداری، ارزش دفتری و گردش وجوه نقد عملیاتی و سرمایهگذاری در مدلهای ارزشیابی مبتنی بر قیمت (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)در این تحقیق توان پیشبینیکنندگی ارزش دفتری، سود خالص، گردش وجوه نقد عملیاتی و سرمایهگذاری به عنوان نماینده اطلاعات حسابداری در رابطه با ارزش بازار شرکتها بررسی شده است. همچنین با توجه به چهار متغیر تحقیق، توان ترکیبی ...
 
- 
بررسی دقت پیشبینی سود توسط مدیران و عوامل موثر بر آن (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)پیشبینیهای سود هر سهم در سرمایهگذاریها از اهمیت ویژهای برخوردار است. اهمیت این پیشبینی به میزان انحرافی بستگی دارد که با واقعیت دارد. هر چه میزان این انحراف کمتر باشد، پیشبینی از دقت بیشتری برخوردار است. منابع مختلفی ...
 
- 
مولفههای توانمندسازی مؤسسات ارائهکننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب و کار ایران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2008-05-21)رقابت در عرصه خدمات مالی به ویژه در بین شرکتها و مؤسسات ارائهکننده خدمات مشاوره، آموزش و پژوهش (ماپ) روز به روز شدت بیشتری پیدا میکند. این شرکتها بایستی توانمند باشند تا زمینه توسعه سایر شرکتهای تخصصی فعال در این بخش ...
 



