مرور دوره 7, شماره 14 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمهگذاران بیمه های عمر
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)مساله کیفیت ادراکشده توسط مشتریان موضوع مهمی است که همواره توسط شرکتهای خدماتی، موردتوجه بوده است. چراکه ارائه خدمات باکیفیت برتر، مزیت رقابتی محکم و نیرومندی چون افزایش رضایت و وفاداری مشتری را برای شرکتها به ارمغان ...
-
تبیین شخصیت برند و بودجه مصرفکننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالا
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)انگیزه خرید کالاهایی با برندهای خارجی از ویژگیهای بارز مصرفکننده ایرانی است. در مباحث بازاریابی علل این نوع گرایش را میتوان در کسب تشخّص اجتماعی و اعتماد بیشتر به برندهای خارجی توضیح داد. لیکن از منظر اقتصاد توسعه و ...
-
شعار برند و قصد خرید مشتریان نظام بانکی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)طی سالهای اخیر، به دلیل تشدید رقابت در صنعت بانکداری ایران، بکارگیری برنامههای تبلیغاتی اهمیت فراوانی یافته است. در این میان، شعار برند یکی از عناصر هویت بخش برند می باشد که در تبلیغات شرکتها کاربرد فراوان دارد و این ...
-
تبیین بیگانگی کاری با ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)بیگانگی کاری، علل و پیامدهای آن از موضوعات موردتوجه علوم سازمان و مدیریت میباشد. این مطالعه باهدف بررسی تأثیر ویژگیهای شغلی و حمایت سازمانی ادراکشده بر بیگانگی کاری انجامشده است. جامعه آماری پژوهش کلیه کارشناسان حوزه ...
-
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)استفاده از حجاب یا پوشش متناسب با دستورات اسلام جزو وظایفی است که بر عهده زنان نهاده شده تا هنگام حضور در جامعه و معاشرت با مردان از آن استفاده کنند. آنچه در اسلام درباره پوشش زنان مد نظر است نه لباس خاص، بلکه پوشش خاصی ...
-
بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند در بین کاربران تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه سمنان است. بشارت برند، مفهومی ترکیبی از پذیرش و حمایت رفتار است که در قالب سه رفتار حمایتی: نیت خرید، تبلیغ ...
-
ارائه مدلی پویا جهت توسعه گردشگری تاریخی (مورد مطالعه: استان یزد)
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)مقدمه: استان یزد به سبب وجود جاذبههای فراوان تاریخی و فرهنگی از ظرفیتهای شناختهشده و ناشناخته فراوانی در عرصه گردشگری تاریخی برخوردار است. هدف این پژوهش ارائه مدلی پویا از عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ...
-
سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)توسعه و گسترش بانکداری الکترونیکی بهعنوان یکی از کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای پولی و بانکی کشورهای پیشرفته جهان، صنعت بانکداری کشور را در سالهای اخیر به منظور بکارگیری این نواوری به تکاپو وادار کرده ...
-
طراحی مدل کسبوکار انطباقی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)با توجه به توسعه تجارت بینالملل و حضور شرکتها در بازارهای خارجی، ضروری است که شرکتها برای موفقیت به تفاوتهای محیطی بین کشورهای مختلف توجه کنند و کسبوکار خود را با شرایط خاص هر بازار هدف متناسب سازند. ...
-
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-12-22)بر اساس آمارهای بانک مرکزی، تأسیس بانکها و مؤسسات مالی جدید در طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشتهاست. معنای این واقعیت رقابتیتر شدن بیش از پیش بازار خدمات بانکی و سختتر شدن جذب و حفظ مشتری توسط بانکها است. بدیهی است ...



