• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • بررسی‌های بازرگانی
    • دوره 13, شماره 74
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • بررسی‌های بازرگانی
    • دوره 13, شماره 74
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران

    (ندگان)پدیدآور
    ناظری, علیخاکزار بفروئی, مرتضیبابایوف, لادن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    368.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    با ظهور بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی شناخته شده و تاثیر مستقیم بر رضایتمندی مشتریان دارد. هدف این تحقیق، بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران بوده است. فرضیه های تحقیق به بررسی تاثیر پاسخدهی، امنیت اطلاعات، در دسترس بودن سیستم و سهولت استفاده، بر رضایتمندی مشتریان این بانک پرداخته‏اند. جامعه آماری کلیه مشتریان شعب بانک رفاه در شهر تهران بوده است که در یک نمونه 400 نفره با پرسشنامه استاندارد 24 سوالی، نظر سنجی از آنها انجام شده است. آزمون فرضیات با روش معادلات ساختاری با نرم افزار PLS Smart انجام شده است. نتایج نشان داده اند که تعداد سه بعد از چهار بعد کیفیت خدمت بانکداری اینترنتی مد نظر این تحقیق، شامل پاسخدهی، دسترسی و سهولت استفاده بر رضایت مشتریان بانک رفاه تاثیر مثبت داشته اند. بیشترین تاثیر مربوط به متغیر " سهولت استفاده " و کمترین تاثیر مربوط به متغیر"دسترسی " بوده است و بعد "امنیت اطلاعات" نیز رد شده است.
    کلید واژگان
    ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی
    رضایتمندی مشتریان
    سهولت
    پاسخگویی
    امنیت اطلاعات

    شماره نشریه
    74
    تاریخ نشر
    2015-12-22
    1394-10-01
    ناشر
    موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی
    سازمان پدید آورنده
    عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع/دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند
    عضو هیئت علمی گروه پژوهشی مهندسی صنایع/ پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاد دانشگاهی
    گروه مدیریت/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات دماوند

    شاپا
    2676-7562
    2676-735X
    URI
    http://barresybazargani.itsr.ir/article_22263.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/415132

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب