مرور دوره 13, شماره 74 بر اساس عنوان

  • بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران 

    ناظری, علی؛ خاکزار بفروئی, مرتضی؛ بابایوف, لادن (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2015-12-22)
    با ظهور بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی شناخته شده و تاثیر مستقیم بر رضایتمندی مشتریان دارد. هدف این تحقیق، بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی ...

  • تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام 

    زنجیردار, مجید؛ کاوه, نفیسه (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2015-12-22)
    مقدمه: مدیریت سرمایه در گردش به دنبال رسیدن به شرایطی است که شرکت با مازاد یا کمبود نقدینگی مواجه نشود.هدف مقاله: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام در فاصله زمانی 1388 تا 1392 ...

  • ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب در کشور: دلایل و راه‌کارها 

    قلی‌پور, سمانه (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2015-12-22)
    طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین مشکلات در نظام اقتصادی کشور به خصوص در حوزه اصناف به حضور و فعالیت تعداد زیادی از واحدهای صنفی مربوط می‌شود که بدون دریافت مجوز لازم که تحت عنوان "پروانه کسب" شناخته می‌شود، در حال فعالیت ...

  • شناسایی مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هویت برند و پیامدهای آن 

    پروری, پیمان؛ سهرابی, روح الله؛ اصغری نجیب, مریم (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی, 2015-12-22)
    یکی از مهمترین عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای تولیدی و خدماتی برندهای کالاها و خدمات آنها است. برند از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار میگیرد، منحصر به فرد ترین جنبة برند در هویت آن نمایان میشود. بنابراین پژوهش حاضر با هدف ...