مرور دوره 13, شماره 74 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه در شهر تهران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2015-12-22)با ظهور بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی شناخته شده و تاثیر مستقیم بر رضایتمندی مشتریان دارد. هدف این تحقیق، بررسی تاثیر ویژگیهای خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایتمندی ...
-
تاثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2015-12-22)مقدمه: مدیریت سرمایه در گردش به دنبال رسیدن به شرایطی است که شرکت با مازاد یا کمبود نقدینگی مواجه نشود.هدف مقاله: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر سیاست سرمایه در گردش بر ریسک سقوط قیمت سهام در فاصله زمانی 1388 تا 1392 ...
-
ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب در کشور: دلایل و راهکارها
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2015-12-22)طی سالهای اخیر یکی از مهمترین مشکلات در نظام اقتصادی کشور به خصوص در حوزه اصناف به حضور و فعالیت تعداد زیادی از واحدهای صنفی مربوط میشود که بدون دریافت مجوز لازم که تحت عنوان "پروانه کسب" شناخته میشود، در حال فعالیت ...
-
شناسایی مهمترین عوامل تعیینکننده هویت برند و پیامدهای آن
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2015-12-22)یکی از مهمترین عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای تولیدی و خدماتی برندهای کالاها و خدمات آنها است. برند از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار میگیرد، منحصر به فرد ترین جنبة برند در هویت آن نمایان میشود. بنابراین پژوهش حاضر با هدف ...



