مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textعلمی
زبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه ارتقای ارزش نمایشگاهها از اهداف اصلی کشورهای در حال توسعه و حتی توسعه یافته است. در این راستا صنعت نمایشگاهی ایران باید مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با جایگاه اقتصادی، علمی، فرهنگی و تاریخی کشورمان در دنیا برگزار شود.
مقاله حاضر مروری بر مبانی نظری کنترل و استانداردسازی با تاکید بر خدمات نمایشگاهی است. در این بررسی بر اساس مطالعات اسنادی و کتابخانهای ابعاد استانداردسازی خدمات نمایشگاهی در حوزههای رویکردها، زمانبندی، طرحریزی، سازماندهی، ذینفعان و ابزارها و تکنیکها شناسایی و معرفی گردید.
هدف نهایی از ارائه ابعاد استانداردسازی خدمات نمایشگاهی و شاخصهای آن تسهیل و تسریع پیشنهاد مدلی جامع در این حوزه است.
کلید واژگان
کنترل / استانداردسازی / صنعت نمایشگاهیشماره نشریه
66تاریخ نشر
2014-08-231393-06-01
ناشر
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیشاپا
2676-75622676-735X




