مرور دوره 12, شماره 66 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)امروزه ارتقای ارزش نمایشگاهها از اهداف اصلی کشورهای در حال توسعه و حتی توسعه یافته است. در این راستا صنعت نمایشگاهی ایران باید مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با جایگاه اقتصادی، علمی، فرهنگی و تاریخی کشورمان در دنیا ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)امروزه بانکداری تلفن همراه یکی از جدیدترین کانالهای ارتباط الکترونیکی برای بانکهایی است که فناوری، به طور فزایندهای برای آنان عنصری حیاتی گشته و راحتی و ارزش افزوده را برای بانک و مشتری فراهم میکند. خدمات بانکداری تلفن ...
 
- 
ارزیابی عملکردهای پژوهشی و آموزشی سازمانهای بازرگانی استانها با استفاده از روش تصمیمگیری چند عاملی (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)ارزیابی عملکرد هر سازمان، اطلاعات لازم را از طریق یک بازخوردی کارآمد فراهم میآورد و ضعفهای اجرایی آن را آشکار میسازد. به این ترتیب ارزیابی عملکرد نه تنها مدیریت را یک مدیریت پویا، به روز و پاسخگو میسازد بلکه چالشهای ...
 
- 
بررسی اثر ارزشهای مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی با تحلیلی بر تفاوت بومشناختی مشتری (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)هدف از این تحقیق بررسی اثر ارزشهای مصرفی در خرید خودروهای تجملاتی و تحلیل تفاوتهای موجود میان مشتریان با بوم شناختی متفاوت است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی/ پیمایشی است. جامعه مورد بررسی کلیه ...
 
- 
تأمین مالی فاکتورینگ (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)امروزه در تجارت بینالملل تأمین منابع مالی نقش بسیار مهمی را ایفا مینماید به نحوی که غالب معاملاتی که در تجارت بینالملل منعقد میگردند مبتنی بر یک یا چند روش تأمین مالی میباشند. در محیط تجارت بینالملل شیوههای مختلفی ...
 
- 
بررسی موارد تناقض میان قوانین ناظر بر تدارکات دولتی و موافقتنامه تدارکات دولتی سازمان جهانی تجارت (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2014-08-23)بر اساس تعریف سازمان جهانی تجارت، تدارکات دولتی عبارتند از خرید، اجاره، اجاره به شرط تملیک و ترکیبی از آنها که دستگاههای دولتی برای تأمین نیازهای خود و با انگیزههای غیر تجاری انجام میدهند. با توجه به آنکه تدارکات دولتی ...
 



