مرور دوره 17, شماره 96 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی : سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان بندر امام خمینی (ره))
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-07-23)این مطالعه با هدف بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی با تأکید بر هویت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان - بندر امام خمینی (ره)) صورت پذیرفته است. این پژوهش به لحاظ ...
-
مروری برکاربرد الگوریتم های فراابتکاری در مباحث مالی
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-07-23)هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی کاربرد الگوریتمهای فراابتکاری در حوزه مالی میباشد. الگوریتمهای فراابتکاری مورد مطالعه در این تحقیق شامل الگوریتم کلونی مورچگان، الگوریتم کرم شبتاب، الگوریتم زنبور عسل، الگوریتم تجمعی ...
-
رویکرد مدیریتی در تحلیل درماندگی مالی بخش صنعت و معدن بازار سرمایه ایران با بکار گیری روش های یادگیری ماشین(NSGA-II,ABC)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-07-23)تحلیل درماندگی مالی یک پدیده بااهمیت برای سرمایهگذاران، اعتباردهندگان و سایر استفادهکنندگان از اطلاعات مالی محسوب میشود. تعیین احتمال درمانده شدن یک شرکت قبل از بروز درماندگی یک موضوع بسیار جالب و جذاب محسوب میشود و ...
-
شناسایی موانع توسعه فروشگاههای تخفیفی در ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2019-07-23)فروشگاههای تخفیفی از تخصص ویژهای در جلب رضایتمندی جامعه هدف یعنی اقشار متوسط و پایین برخوردارند که از جمله آن میتوان به پایین نگه داشتن قیمت تمام شده کالا، برخورداری از صرفههای اقتصادی مقیاس (ارزان خریدن و ارزان ...



