دوره 14, شماره 80
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه مدل پیشایندهای مورد نیاز ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان و تعهد کارکنان به برند در صنعت هتلداری
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2016-12-21)امروزه، مفهوم ارزش ویژهی برند که قبلاً درک آن دشوار به نظر می-رسید، نظر دانشگاهیان و کارآموزان را به خود جلب کرده است. تعهد کارمندان نسبت به برند، پیشنیازی برای ارزش ویژه برند بر مبنای کارمند میباشد. اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ از نظر ...
-
بررسی تأثیر «آموزش عالی و حرفه ای» بر «کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2016-12-21)چکیده هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر شاخص" آموزش عالی و حرفه ای" بر " کارایی بازار نیروی کار" بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی میباشد که در آن رکن آموزش عالی و حرفهای متغیر مستقل و کارایی بازار نیروی کار متغیر ...
-
بانکداری و فینتک: چالش یا فرصت؟
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2016-12-21)در اقتصاد جهانی، اهمیت فراینده نوآوریهایی نظیر استفاده گسترده از تکنولوژیها، گستره کسب وکار بانکی را تغییر داده است.تکنولوژی های مالی(FinTech) به یک بخش جدایی ناپذیر صنعت بانکداری تبدیل شدهاند و استارتآپها حوزه فعالیت ...
-
اثرات اقتصادی زنجیره ارزش بر تعاونیهای بازرگانی (مورد مطالعه تعاونیهای شهرستان بیرجند)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2016-12-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی راهکارهای توسعه زنجیره ارزش در تعاونی های بازرگانی شهرستان بیرجند می باشد. سؤالات و فرضیههای پژوهش بر مبنای مدل پورتر در بسط فعالیتهای زنجیره ارزش است. در مدل پورتر، فعالیتهای سازمان، به دو بخش ...



