نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمناجاتی پور, امیرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:58:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:58:49Z
dc.date.available1399-07-09T11:58:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:58:49Z
dc.date.issued2016-03-20en_US
dc.date.issued1395-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-05-28en_US
dc.date.submitted1394-03-07fa_IR
dc.identifier.citationمناجاتی پور, امیر. (1395). بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین. مدیریت کسب و کار, 8(29), 95-109.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0104
dc.identifier.issn2383-2991
dc.identifier.urihttp://bmj.iauctb.ac.ir/article_535626.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412886
dc.description.abstractپژوهش حاضر در جهت رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین می­باشد. برای این منظور الگوی ساختاری مشخصی را از دیدگاه مدیران و کارکنان در بانک اقتصاد نوین به آزمون خواهد گذاشت. پژوهش حاضر از نوع پیمایشی- کاربردی بوده و مبتنی ‌بر روش‌های مدل­سازی معادلات ساختاری در حالت زمینه‌یابی است. داده‌های موردنیاز، از طریق پرسشنامه استاندارد هوش رقابتی و عملکرد بازاریابی از نمونه­ای 291 نفری از مدیران و کارکنان بانک اقتصاد نوین می­باشد که به روش نمونه­گیری خوشه­ای جمع‌آوری گردید. ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی، پایایی مناسبی را برای پرسشنامه نشان داد. آزمون مدل مفهومی با روش حداقل مربعات جزیی و آزمون همبستگی متغیرها و با به بکارگیری نرم­افزار SMART-PLS انجام شد. نتایج فرضیات اصلی نشان می­دهد که بین هوش رقابتی و عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین شهر تهران رابطه وجود دارد. نتایج فرضیات فرعی  نشان می­دهد ابعاد هوش رقابتی (هوش بازاریابی، هوش رقبا، هوش تکنولوژیکی و هوش راهبردی) با عملکرد بازاریابی رابطه معنی­داری دارد.fa_IR
dc.format.extent585
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت کسب و کارfa_IR
dc.subjectهوش بازاریابیfa_IR
dc.subjectهوش رقباfa_IR
dc.subjectهوش تکنولوژیکیfa_IR
dc.subjectهوش راهبردی و عملکرد بازاریابیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت اجرایی – گرایش استراتژیکfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage95
dc.citation.epage109


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد