دوره 8, شماره 29
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی مدل جهت سنجش بلوغ CRM در سازمان با استفاده از AHP
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)گام اساسی در برقراری مدیریت بهینه ارتباط با مشتری با توجه به متفاوت بودن ماهیت کاری در شرکتهای گوناگون، شناسایی عوامل موثر بر عملکرد CRM و شاخص های مربوط به هر عامل می باشد. لذا در این تحقیق، در راستای سنجش بلوغ سازمان در ...
-
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)این تحقیق با هدف بررسی و شناسایی موانع و مشکلات استقرار بودجهریزی عملیاتی در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران در سال 1393 به انجام رسیده است. نوع تحقیق با توجه به هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی- پیمایشی ...
-
ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و ارائه مسیر توسعه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) (مورد مطالعه : شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)حمل و نقل هوایی نقش بسزایی در شکوفایی اقتصادی کشورها دارد، بدین لحاظ رقابت در این عرصه همواره رو به افزایش بوده و این تغییرات موجب شده است تا مبحث ارزیابی عملکرد خطوط هوایی و اطلاع از وضعیت رقبا مساله بسیار مهمی قلمداد ...
-
بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)پژوهش حاضر در جهت رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین میباشد. برای این منظور الگوی ساختاری مشخصی را از دیدگاه مدیران و کارکنان در بانک اقتصاد نوین به آزمون خواهد گذاشت. پژوهش حاضر از نوع پیمایشی- ...
-
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)از آنجاییکه روش بسترسازی تفکرات نوآورانه و تغییر و بهبود فرهنگ سازمانی نهادینه شده نقش مهمی در موفقیت برنامه ها ایفا می کند. هدف این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر بر تاثیر فرهنگ سازمانی با رویکرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان ...
-
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)هدف پژوهش حاضر، تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی، در شهرستان فراهان، استان مرکزی بود. پژوهش از نوع کاربردی و روش آن از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری شامل 356 نفر مؤسسان کسب و ...
-
تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکتهای فعال درشهرکهای صنعتی سنندج)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2016-03-20)رقابت شدید، عدم اطمینان و ناپایداری محیط کسب و کار در سطح جهان، الزامات نوینی را برای شرکتهایی که علاقهمند به بقا و رقابت در این محیط پیچیده و ناپایدار هستند، پدید آورده است. بنابراین راهبرد فروش یک شرکت در مجموعه ای از ...



