دوره 5, شماره 20
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-12-22)در سالهای اخیر استفاده از فناوری شناسایی بهوسیله امواج رادیویی (RFID) به منظور ردیابی هر قطعه در مدیرت انبارها به بخشی از زنجیره تامین بسیار حیاتی مبدل شده است؛ از اینرو در این تحقیق سیستم انبارداری سنتی و سیستم انبارداری ...
 
- 
بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-12-22)تحقیق حاضر با هدف مقایسه کارایی کانالهای مستقیم وغیرمستقیم بازاریابی بیمه در ایرانانجام شده است. پس از بررسی مطالعات انجامشده پیشین، متغیرهای تحقیق تعیین شدند. برای ارزیابی کارایی کانالهای بازاریابی از تلفیق روش فرایند ...
 
- 
نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-12-22)مقاله حاضر با هدف شناسایی و ارزیابی نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن تدوین شده است. در این ارتباط، در گام اول با توجه به چهار بُعد اصلی ...
 
- 
عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-12-22)در سالهای اخیر پیشرفت مربوط به تکنولوژی اطلاعات، موجب تحول صنعت بانکداری در حوزه بانکداری الکترونیک شده است. خصوصا پیشرفت در تکنولوژی بیسیم و ارائه بانکداری موبایل، انعطافپذیری زمانی و مکانی در استفاده از خدمات بانکداری ...
 
- 
طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-12-22)مدیریت نقدینگی به معنای پیشبینی حجم تقاضا برای وجوه و تأمین مقادیر کافی وجوه برای جوابگویی به این نیازها است. در این پژوهش، مدیریت نقدینگی با لحاظ شاخصهای ریسک نقدینگی به صورت مطالعه موردی در بانک ملت مورد اندازهگیری و ...
 



