مرور دوره 9, شماره 34 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری با عملکرد سازمانی از طریق روش تحلیل پوششی داده (مورد مطالعه: صنعت خودرو)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)سرمایه فکری نقش بسیار مهمی در عملکرد سازمانها ایفا میکند. ویژگی متمایز این نقش باعث شده است موفقیت یا عدمموفقیت بسیاری از سازمانها در گرو بهرهبرداری صحیح از آن قرار گیرد؛ درحالیکه در اغلب تحقیقات قبلی از مدلهای ...
-
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران) است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش گردآوری میدانی و از نظر روش اجرا، توصیفی از نوع ...
-
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)امروزه کیفیت خدمات از مباحث استراتژیک برای سازمانهای خدماتی بهشمار میرود. ارائه خدمات موردانتظار مشتریان و رضایت آنها سهم بسزائی در سودآوری و توسعه سهم بازار بانکها دارد؛ بنابرین منطقی است که بانکها در پی شناسایی ...
-
بررسی رفتار خرید آنی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)شناخت چگونگی و چرایی خرید افراد، علاقه روزافزونی در پژوهشگران برای مطالعه سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده به وجود آورده است. تنوع رفتار مصرفکننده بـهدلیـل گونـاگونی عوامـل اثرگذار بر رفتار و انگیزة فرد برای خرید است. ...
-
بررسی عوامل روانشناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتلهای کلانشهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)در دنیای امروز، رقابت در صنعت هتلداری بسیار شدید است؛ بنابراین هتلها باید کیفیت و خدمات خود را بهبود بخشند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. هدف جلب رضایتمندی مشتریان، هتلها را وادار میسازد تا برای موفقیت و رسیدن ...
-
تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخشبندی بازار صنعت پتروشیمی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)در صنعت پتروشیمی مانند دیگر بازارها توجهکردن به تمامی بخشهای بازار و ارضای نیاز تمام مشتریان، امری غیرممکن است. استفاده از رویکردهای اثربخش بخشبندی سبب میشود تا با تمرکز منابع بر گروههای خاصی از مشتریان از تنوع و ...
-
رابطه مشارکت بینبخشی با رضایت مشتریان (دانشجویان) در دانشگاه علوم تحقیقات تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-06-22)مشارکت بینبخشی یا همکاری بینبخشی سازوکاری است که به کمک آن یکی از بخشهای مختلف اقتصاد، مثل بخش دولتی، غیردولتی، خصوصی و میانبخشی در همکاری با یکدیگر زیرساختهای موردنیاز برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به عموم طیفهای ...



