مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار

  • بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهره‌وری بانک‌ها 

    علی بازایی, قاسم؛ آقامیری, سید علی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    امروزه سازمان‌های مختلف به دلیل غرقه‌شدن در دریای بی کران تجدد و نوگرایی علمی، استقبال از نواندیشی و نوگرایی درعرصه علمی و به واسطه وجود امکانات منحصر به فرد در حوزه‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) رویکردی کاملا ...

  • تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار 

    رهنمای رودپشتی, فریدون؛ طالب نیا, قدرت الله؛ براتی, محمدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    مقاله حاضر با هدف اولویت بندی فروشگاه‌های زنجیره ای سازمان اتکا، براساس کلیه اطلاعات و شاخص‌های عملکرد مالی، تهیه و برای اولویت بندی از مدل تصمیم‌گیری‌های چند شاخصه­ای استفاده شده است. در تصمیم‌گیری‌های پیچیده، بجای استفاده ...

  • بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری 

    خیری, بهرام؛ فضلی, محمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    در سال های اخیر مفهوم رضایتمندی مشتری توجهات زیادی را به خود جلب نموده است، در این مقاله با بررسی تجربی استفاده کنندگان از خودروهای دو گا نه سوز شهر تهران، عوامل رضایتمندی و وفاداری مشتری در قالب مدل آمریکایی رضایتمندی ...

  • تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت 

    قاسمی, بهروز؛ چتری, حمیدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    امروزه نفت بعنوان عاملی برای کسب قدرت و اعتبار برای کشورهای دارنده آن و یا کشورهایی است که بر ذخایر نفتی جهان کنترل دارند. اساساً داستان نفت با رقابت و منازعه قدرت‌های مختلف برای کنترل منابع نفتی جهان در هم آمیخته است. این ...

  • امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران 

    الماسی, حسن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    در سال‌های اخیر چالش های پیش روی بانک ها و موسسات مالی انگیزه تحقیقات و مطالعات فراوانی بوده است. پژوهش حاضر با توجه به اهمیت حضور هرچه بیشتر و پررنگتر فن‌آوری‌های نوین در عرصه بانکداری و لزوم تلاش برای نیل به سطح کیفی و ...

  • بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها 

    ودادی, احمد؛ بیک­زاد, جعفر؛ دشتی رحمت آبادی, اعظم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    تجربه جوامع پیشرفته نشان می­دهد که این جوامع تنها پس از اصلاحات اجتماعی و سیاسی همه جانبه از جمله ایجاد دولت‌های مدرن، اصلاح ساختارهای اداری، شکل­دهی سازمان­های نوین همراه با توسعه منابع انسانی و بخش خصوصی و گسترش مشارکت ...

  • شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی 

    سعیدنیا, حمیدرضا؛ نزاکتی, حسین؛ اشعری, رامین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    با عمومیت یافتن شبکه سراسری جهانی (www)، شرکت‌ها برای حضور در این شبکه تلاش می‌کنند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه حضور آن‌ها در تارنما (web) می‌تواند اثربخش باشد، یا چگونه می­توانند اثربخشی تارنمای خود را افزایش ...

  • تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان 

    صفرزاده, حسین؛ میرابی, وحیدرضا؛ رضایی, رامین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)
    تحقیق حاضر با هدف بررسی مؤلفـه‌های مؤثـر بر افـزایش وفاداری اعضای کانال توزیع، با تأکیـد بر پخش مویرگی (خرده‌فروشان)، انجـام شده است. براسـاس مبانی نظری تحقیق، مؤلفـه‌های «در دسترس بودن کالا»، «زمان تحـویل کالا»، «سـود ...