مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات بر بهرهوری بانکها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)امروزه سازمانهای مختلف به دلیل غرقهشدن در دریای بی کران تجدد و نوگرایی علمی، استقبال از نواندیشی و نوگرایی درعرصه علمی و به واسطه وجود امکانات منحصر به فرد در حوزههای فنآوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) رویکردی کاملا ...
-
تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاههای کسب و کار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)مقاله حاضر با هدف اولویت بندی فروشگاههای زنجیره ای سازمان اتکا، براساس کلیه اطلاعات و شاخصهای عملکرد مالی، تهیه و برای اولویت بندی از مدل تصمیمگیریهای چند شاخصهای استفاده شده است. در تصمیمگیریهای پیچیده، بجای استفاده ...
-
بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)در سال های اخیر مفهوم رضایتمندی مشتری توجهات زیادی را به خود جلب نموده است، در این مقاله با بررسی تجربی استفاده کنندگان از خودروهای دو گا نه سوز شهر تهران، عوامل رضایتمندی و وفاداری مشتری در قالب مدل آمریکایی رضایتمندی ...
-
تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)امروزه نفت بعنوان عاملی برای کسب قدرت و اعتبار برای کشورهای دارنده آن و یا کشورهایی است که بر ذخایر نفتی جهان کنترل دارند. اساساً داستان نفت با رقابت و منازعه قدرتهای مختلف برای کنترل منابع نفتی جهان در هم آمیخته است. این ...
-
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)در سالهای اخیر چالش های پیش روی بانک ها و موسسات مالی انگیزه تحقیقات و مطالعات فراوانی بوده است. پژوهش حاضر با توجه به اهمیت حضور هرچه بیشتر و پررنگتر فنآوریهای نوین در عرصه بانکداری و لزوم تلاش برای نیل به سطح کیفی و ...
-
بررسی موانع منطقیسازی اندازه دولتها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)تجربه جوامع پیشرفته نشان میدهد که این جوامع تنها پس از اصلاحات اجتماعی و سیاسی همه جانبه از جمله ایجاد دولتهای مدرن، اصلاح ساختارهای اداری، شکلدهی سازمانهای نوین همراه با توسعه منابع انسانی و بخش خصوصی و گسترش مشارکت ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکتهای خدمات بازاریابی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)با عمومیت یافتن شبکه سراسری جهانی (www)، شرکتها برای حضور در این شبکه تلاش میکنند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه حضور آنها در تارنما (web) میتواند اثربخش باشد، یا چگونه میتوانند اثربخشی تارنمای خود را افزایش ...
-
تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2009-03-21)تحقیق حاضر با هدف بررسی مؤلفـههای مؤثـر بر افـزایش وفاداری اعضای کانال توزیع، با تأکیـد بر پخش مویرگی (خردهفروشان)، انجـام شده است. براسـاس مبانی نظری تحقیق، مؤلفـههای «در دسترس بودن کالا»، «زمان تحـویل کالا»، «سـود ...



