مرور دوره 3, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار

  • سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری 

    نداف, مهدی؛ قنبری عدیوی, پریسا؛ درزیان عزیزی, عبدالهادی (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)
    ارزش‌ها، یکی از لایه‌های فرهنگی تأثیرگذار بر رفتار افراد هستند و از آن‌جایی‌که عمدتاً آموخته می‌شوند و حالت پایدار و مطلق به خود می‌گیرند، ممکن است از مهم‌ترین تعیین‌کننده‌های انتخاب‌ها و تصمیم‌های خرید باشند.از سوی دیگر، ...

  • مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی 

    لگزیان, محمد؛ مرتضوی, سعید؛ بخشی, فاطمه (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)
    شرایط رقابتی روزافزون حاکم بر مؤسسات بخش خصوصی، سازمان‌های بخش دولتی را نیز تحت تأثیر قرار داده و لزوم بکارگیری مفاهیم و ابزارهای بازاریابی را تشدید نموده است. با توجه به این مطلب که چگونگی دیدگاه‏ها و برداشت‌های کارگزاران ...

  • رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی-صنعتی) 

    مهدیه, امید؛ کریمی, شعیب (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)
    فلسفة بازاریابی جهت حرکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای برآوردن نیازهای مشتریان و کسب سود را مشخص می‌کند. موفقیت استراتژی‌های هر شرکت می‌تواند در عملکرد آن شرکت منعکس گردد و عملکرد شرکت نیز را می‌توان بر حسب میزان خلق ارزش ...

  • چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری 

    اسفیدانی, محمد رحیم؛ کیماسی, مسعود؛ احمدی, صلاح (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)
    موفقیت فعالیت‌های بازاریابی به‌شدت وابسته به تبلیغات است. بنابراین شناسایی استراتژی‎های تبلیغاتی خصوصاً در بانک‌ها برای ارائه‌ی تبلیغات اثربخش بسیار حائز اهمیت می باشد. با وجود این اهمیت، در حال حاضرچارچوب نوینی یافته ای ...

  • تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی 

    خدری, صابر؛ باینگانی, بهمن؛ رستمی نوروزآباد, مجتبی (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)
    در پژوهش حاضر تأثیر سرمایة فرهنگی و مؤلفه‌‌های آن بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی در میان مشتریان  بازارچه مرزی جوانرود بررسی شده است. چهارچوب نظری این نوشتار بر اساس الگوی "پی یر بوردیو" در زمینۀ سرمایه فرهنگی و مدل تصمیم ...