مرور دوره 3, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)ارزشها، یکی از لایههای فرهنگی تأثیرگذار بر رفتار افراد هستند و از آنجاییکه عمدتاً آموخته میشوند و حالت پایدار و مطلق به خود میگیرند، ممکن است از مهمترین تعیینکنندههای انتخابها و تصمیمهای خرید باشند.از سوی دیگر، ...
-
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)شرایط رقابتی روزافزون حاکم بر مؤسسات بخش خصوصی، سازمانهای بخش دولتی را نیز تحت تأثیر قرار داده و لزوم بکارگیری مفاهیم و ابزارهای بازاریابی را تشدید نموده است. با توجه به این مطلب که چگونگی دیدگاهها و برداشتهای کارگزاران ...
-
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی)
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)فلسفة بازاریابی جهت حرکت سازمانها و شرکتها در راستای برآوردن نیازهای مشتریان و کسب سود را مشخص میکند. موفقیت استراتژیهای هر شرکت میتواند در عملکرد آن شرکت منعکس گردد و عملکرد شرکت نیز را میتوان بر حسب میزان خلق ارزش ...
-
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)موفقیت فعالیتهای بازاریابی بهشدت وابسته به تبلیغات است. بنابراین شناسایی استراتژیهای تبلیغاتی خصوصاً در بانکها برای ارائهی تبلیغات اثربخش بسیار حائز اهمیت می باشد. با وجود این اهمیت، در حال حاضرچارچوب نوینی یافته ای ...
-
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2016-12-21)در پژوهش حاضر تأثیر سرمایة فرهنگی و مؤلفههای آن بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی در میان مشتریان بازارچه مرزی جوانرود بررسی شده است. چهارچوب نظری این نوشتار بر اساس الگوی "پی یر بوردیو" در زمینۀ سرمایه فرهنگی و مدل تصمیم ...



