چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری
(ندگان)پدیدآور
اسفیدانی, محمد رحیمکیماسی, مسعوداحمدی, صلاحنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
موفقیت فعالیتهای بازاریابی بهشدت وابسته به تبلیغات است. بنابراین شناسایی استراتژیهای تبلیغاتی خصوصاً در بانکها برای ارائهی تبلیغات اثربخش بسیار حائز اهمیت می باشد. با وجود این اهمیت، در حال حاضرچارچوب نوینی یافته ای برای تبیین استراتژیهای تبلیغاتی مخصوص بانک وجود ندارد. این مطالعه با بررسی شکاف تئوریک در مطالعات دانشگاهی و توسعه چارچوبی نظام مند برای تدوین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی انجام شده است. در این پژوهش با رویکرد کیفی و با استفاده از روش نظریه برخاسته از دادهها و نرمافزار Nvivo8 استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در سه سطح تبلیغات منحصربهفردسازی، تبلیغات اطلاعاتی و تبلیغات انتقالی ارائه شده است. در محورهای تبلیغات {منحصربهفرد، اطلاعاتی و انتقالی} به ترتیب {خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، معرفی محصول یا خدمت و ترغیب مخاطبین به سپردهگذاری} در بانک انصار دارای اولویت میباشند. همچنین نتیجه گرفته می شود که می بایست شرایط علی، زمینهای و مداخله گرا در چارچوب اجرایی آگهی تبلیغات بانک انصار مد نظر قرار گیرد.
کلید واژگان
استراتژیهای تبلیغاتیتبلیغات تلویزیونی
صنعت بانکداری
نظریه برخاسته از دادهها
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2016-12-211395-10-01
ناشر
دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan
سازمان پدید آورنده
استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهراناستادیار گروه MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – بازاریابی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (نویسنده مسئول)
شاپا
2717-00042717-0012




