• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات رفتار مصرف‌کننده
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات رفتار مصرف‌کننده
    • دوره 3, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

    (ندگان)پدیدآور
    اسفیدانی, محمد رحیمکیماسی, مسعوداحمدی, صلاح
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    971.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    موفقیت فعالیت‌های بازاریابی به‌شدت وابسته به تبلیغات است. بنابراین شناسایی استراتژی‎های تبلیغاتی خصوصاً در بانک‌ها برای ارائه‌ی تبلیغات اثربخش بسیار حائز اهمیت می باشد. با وجود این اهمیت، در حال حاضرچارچوب نوینی یافته ای برای تبیین استراتژی‌های تبلیغاتی مخصوص بانک وجود ندارد. این مطالعه با بررسی شکاف تئوریک در مطالعات دانشگاهی و توسعه چارچوبی نظام مند برای تدوین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی انجام شده است. در این پژوهش با رویکرد کیفی و با استفاده از روش نظریه برخاسته از داده‌ها و نرم‌افزار Nvivo8 استراتژی‌های تبلیغات تلویزیونی در سه سطح تبلیغات منحصربه‌فردسازی، تبلیغات اطلاعاتی و تبلیغات انتقالی ارائه شده است. در محورهای تبلیغات {منحصربه‌فرد، اطلاعاتی و انتقالی} به ترتیب {خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، معرفی محصول یا خدمت و ترغیب مخاطبین به سپرده‎گذاری} در بانک انصار دارای اولویت می‌باشند. همچنین نتیجه گرفته می شود که  می بایست شرایط علی، زمینه‌ای و مداخله گرا در چارچوب اجرایی آگهی تبلیغات بانک انصار مد نظر قرار گیرد.
    کلید واژگان
    استراتژی‌های تبلیغاتی
    تبلیغات تلویزیونی
    صنعت بانکداری
    نظریه برخاسته از داده‌ها

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2016-12-21
    1395-10-01
    ناشر
    دانشگاه کردستان
    University of Kurdistan
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    استادیار گروه MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – بازاریابی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (نویسنده مسئول)

    شاپا
    2717-0004
    2717-0012
    URI
    http://cbs.uok.ac.ir/article_41821.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/411663

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب