مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: متغیرهای شناختی همبستههای مهم اختلال نارساخوانی هستند. پژوهشهای مختلف نشان میدهند که این متغیرها در کودکان نارساخوان دچار نقص هستند. همچنین مطالعات عصبشناختی بدکارکردی ارتباط پیشانی ـ گیجگاهی ...
 
- 
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، بیشفعال همراه با نقص توجه و عادی شهر اصفهان انجام شد. روش: جامعه آماری شامل ...
 
- 
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: ظرفیت آمادهسازی در طول زمان به معنی عدم کاهش اطمینان در مورد وقایع مهمی که در آینده رخ خواهد داد، است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری برکنش عصب ـ روانشناختی (زمان واکنش) ...
 
- 
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در افراد مبتلا به اختلال پرخوری، مبتلا به اعتیاد و افراد بهنجار انجام شد. روش: طرح پژوهش حاضر توصیفی از نوع علی مقایسهای بود، ...
 
- 
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: هدف اصلی پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی است. روش: بدین منظور 20 نفر از دانشآموزان دارای ...
 
- 
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2016-11-21)مقدمه: مطالعه حاضر با هدف نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان انجام شد. روش: جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیهی دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز ...
 



