مرور دوره 17, شماره 64 بر اساس موضوع "رسانههای جمعی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
تأثیر رسانههای جمعی بر احساس ناامنی زنان
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)هدف پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، بررسی تأثیر رسانههای جمعی بر احساس ناامنی زنان در ابعاد مالی، جانی، فکری و حقوقی و همچنین احساس قربانی شدن آنان در جامعه آماری دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان بوده است ...
-
موانع مشارکت اجتماعی و راههای تقویت آن در رادیو
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)هدف از پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، مطالعه و شناخت دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات درباره نقش و جایگاه شبکههای رادیویی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت مشارکت اجتماعی بوده است. به این منظور 139 نفر ...



