مرور دوره 17, شماره 64 بر اساس تاریخ انتشار

  • موانع مشارکت اجتماعی و راه‌های تقویت آن در رادیو 

    عقیلی, سید وحید؛ باستی, حمدالله (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)
    هدف از پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، مطالعه و شناخت دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات درباره نقش و جایگاه شبکه‌های رادیویی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت مشارکت اجتماعی بوده است. به این منظور 139 نفر ...

  • مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری 

    رضاقلی زاده, بهنام (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)
    هدف این پژوهش که به شیوه اسنادی صورت گرفته، مطالعه نقش رسانه‌ها در بازنمایی مناطق مقصد و همچنین پیوند بین گردشگری و رسانه از دیدگاه‌های مختلف بوده است. در بحث توسعه چارچوب برای مطالعه گردشگری و ...

  • تأثیر رسانه‌های جمعی بر احساس ناامنی زنان 

    ربانی, رسول؛ عباس‌زاده, محمد؛ محمود مولایی کرمانی, بتول (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)
    هدف پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، بررسی تأثیر رسانه‌های جمعی بر احساس ناامنی زنان در ابعاد مالی، جانی، فکری و حقوقی و همچنین احساس قربانی شدن آنان در جامعه آماری دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان بوده است ...

  • تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافی‌نت‌های شاهین ‌شهر 

    قاسمی, وحید؛ ملک احمدی, حکیمه (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)
    پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته به مطالعه اعتیاد اینترنتی و رابطه آن با جذابیت اینترنت و رفع نیازها از طریق این رسانه پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش تمامی کاربرانی بوده‌اند که در بهار سال 1388 در ...

  • تأثیر پیام‌های ویروسی بر سرعت انتقال پیام در فرایند ارتباطات رسانه‌ای 

    جعفریانی, حسن؛ دعایی, حبیب‌الله (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)
    ارتباطات ویروسی، با محوریت وجود پیام ویروسی، به تازگی کاربردهای بسیاری یافته است. وجود ویروس در پیام‌ها باعث می‌شود پیام، خاصیت خود تکراری پیدا کند و سرعت توزیع آن در بین مخاطبان افزایش یابد. هدف پژوهش حاضر نیز ...