مرور دوره 17, شماره 64 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تأثیر رسانههای جمعی بر احساس ناامنی زنان
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)هدف پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، بررسی تأثیر رسانههای جمعی بر احساس ناامنی زنان در ابعاد مالی، جانی، فکری و حقوقی و همچنین احساس قربانی شدن آنان در جامعه آماری دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان بوده است ...
-
تأثیر پیامهای ویروسی بر سرعت انتقال پیام در فرایند ارتباطات رسانهای
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)ارتباطات ویروسی، با محوریت وجود پیام ویروسی، به تازگی کاربردهای بسیاری یافته است. وجود ویروس در پیامها باعث میشود پیام، خاصیت خود تکراری پیدا کند و سرعت توزیع آن در بین مخاطبان افزایش یابد. هدف پژوهش حاضر نیز ...
-
تبیین اعتیاد به اینترنت در بین کاربران کافینتهای شاهین شهر
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته به مطالعه اعتیاد اینترنتی و رابطه آن با جذابیت اینترنت و رفع نیازها از طریق این رسانه پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش تمامی کاربرانی بودهاند که در بهار سال 1388 در ...
-
مروری بر اثرات رسانهها بر گردشگری
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)هدف این پژوهش که به شیوه اسنادی صورت گرفته، مطالعه نقش رسانهها در بازنمایی مناطق مقصد و همچنین پیوند بین گردشگری و رسانه از دیدگاههای مختلف بوده است. در بحث توسعه چارچوب برای مطالعه گردشگری و ...
-
موانع مشارکت اجتماعی و راههای تقویت آن در رادیو
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-02-20)هدف از پژوهش حاضر که به شیوه پیمایشی صورت گرفته، مطالعه و شناخت دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات درباره نقش و جایگاه شبکههای رادیویی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت مشارکت اجتماعی بوده است. به این منظور 139 نفر ...



