مرور دوره 26, شماره 100 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر کاهش اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)پژوهش حاضر که اثربخشی آموزش سواد رسانهای را بر کاهش اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار داده، پژوهشی نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون و پسآزمون همراه با گروه گواه بوده است. جامعه پژوهش را کلیه ...
 
- 
بررسی تأثیر سواد اخلاقی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)هدف اصلی پژوهش حاضر تبیین عوامل مؤثر بر اصول سواد اخلاقی کاربران شبکههای اجتماعی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای آزاد اسلامی سمنان در اردیبهشت 1398 است. روش پژوهش از نوع پیمایش و از جامعه 1500 نفری با ...
 
- 
تحلیل انتقادی گفتمان برنامه تلویزیونی نود (90) در باب خشونت فوتبال (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)مقاله حاضر با هدف گفتمان کاوی مفهوم خشونت در برنامه نود و درک عملکرد این برنامه در نقد خشونت و بازتولید گفتمان نقد در مسائل فوتبال کشور صورت گرفته و با استفاده از روش تحلیل انتقادی گفتمان و تلفیق رویکردهای لاکلا و ...
 
- 
شناسایی حوزههای موضوعی پژوهشهای سیاستگذاری رادیوـ تلویزیون؛ رویکرد فراترکیب (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)هدف از پژوهش حاضر، شناسایی مفاهیم، حوزههای موضوعی و رویکردهای در پژوهشهای داخلی در حوزه سیاستگذاری رسانهای با تأکید بر سیاستگذاری رادیوـ تلویزیونی بوده است. این پژوهش با استفاده از رویکرد کیفی و روش فراترکیب ...
 
- 
شناسایی عوامل کلیدی رسانه ای در سیاستگذاری برای رادیو-تلویزیون در ایران (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)سیاستگذاری رسانهای بهمثابه یک مسئله مهم مورد توجه پژوهشگران عرصه رسانه قرار گرفته است که در نحوه تدوین و اجرای آنها ازجمله شرایط و اقتضائات جغرافیایی و اصول کلان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکم بر یک کشور بر رسانههای ...
 
- 
مبانی طراحی نظام سواد رسانه ای برای مقابله با خبر جعلی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)خبر جعلی، به دلیل اخلال در گردش اطلاعات صحیح در جوامع مدرن و دموکراتیک، تهدیدی جدی در مسیر انواع گزینشگریهای عمومی ازجمله انتخابات آزاد بهشمار میرود؛ یکی از مهمترین راههای مقابله با این تهدید، تجهیز کاربران ...
 
- 
مدلسازی ساختاری تأثیر پنهانسازی منطقی دانش بر عملکرد با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز یزد) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2020-01-21)با توجه به اینکه مهمترین ویژگی جهان امروز را رقابت رسانهای میدانند و سازمان صداوسیما همواره درصدد مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگهای روانی و رسانهای بوده است، لذا وضعیت سازمان ایجاب میکند که اطلاعات محرمانه ...
 



