مرور دوره 25, شماره 93 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
آسیبشناسی راهبرد سیمای آذری شبکه جهانی سحر (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)بسیاری از صاحبنظران حوزه مدیریت راهبردی معتقدند که راهبرد طراحی شده در هر سازمانی بهطور قطع کامل نیست؛ در طول مرحله اجراست که شکافها پر میشود و به دلیل تغییر شرایط و بروز مشکلات پیشبینی نشده، راهبرد بهناچار ...
 
- 
آسیبشناسی و ارائه ویژگیهای نظام پیشنهادهای سازمان صداوسیما (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)هدف از پژوهش حاضر، شناسایی ویژگیهای نظام پیشنهادهای مطلوب برای استقرار در سازمان صداوسیما بوده است، برای این منظور از دادههای کیفی استفاده شد. این دادهها به کمک تکنیک مصاحبه عمیق جمعآوری شدهاند. جامعه مورد ...
 
- 
بررسی عنوانهای خبری 20:30 از دیدگاه بلاغی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی آرایههای ادبی در عنوانهای بخش خبری 20:30 بوده است که یکی از بخشهای جذاب و پربیننده رسانه ملی به شمار میرود. این پژوهش کیفی، در چارچوب تقسیمبندی فنون بلاغی شمیسا، به روش تحلیل ...
 
- 
تعیین شاخصهای سواد تبلیغاتی مدیران رسانههای دیداری ایران (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)تولید محتوای اثربخش در تبلیغات رسانههای دیداری، نیازمند تسلط بر اصول و روشهای اثرگذار بر کارآمدی تبلیغات است. تولید محتوای اثربخش بهجای تأکید بر محدودیت تبلیغات بازارهای رقیب (سیاستهای سلبی) به رقابتپذیری و ...
 
- 
طراحی الگوی تسهیلگرهای همگرایی فناورانه در ساختار معاونت فنی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)پژوهش حاضر بر اساس راهبرد پژوهش کیفی نظریه دادهبنیاد، الگوی سازوکارهای تسهیلگر تغییر ساختار معاونت فنی صداوسیما را طراحی کرده است. روش گردآوری دادهها، مصاحبه نیمه ساختیافته و روش نمونهگیری، گلوله برفی بوده ...
 
- 
طراحی مدل مفهومی مدیریت منابع انسانی ویژه ستارههای تلویزیونی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)ستاره تلویزیونی بهعنوان یکی از مهمترین عناصر انسانی در انتقال پیام و جذب مخاطب تلویزیون باید در نسبتی مشخص با سازمان رسانهای قرار داشته باشد تا مدیریت سازمان بتواند بهترین بهرهبرداری را از آن به عمل آورد. پژوهش ...
 
- 
عوامل مؤثر در پذیرش و بهکارگیری فناوری اطلاعات در اتاق خبر و نقش آن در ارتقای عملکرد شبکههای تلویزیونی خبری از نگاه دبیران و سردبیران خبر سازمان صداوسیما (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2018-04-21)نقش فناوری اطلاعات در اتاق خبر، اهمیت ویژهای دارد. مسئله اساسی، چگونگی استفاده و بهرهگیری از فناوریهای اطلاعات در اتاقهای خبر شبکههای خبری تلویزیونی و تأثیر آن بر عملکرد اتاقهای خبر با هدف افزایش سطح کمی و ...
 



