مرور دوره 19, شماره 72 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
چشماندازهای پژوهشی پیرامون فرصتها و چالشهای اینترنت در رشد هویت نوجوانان (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)هدف پژوهش حاضر که به شیوه اسنادی صورت گرفته، مطالعه مبانی مفهومی، نظری و پژوهشی فرصتها و چالشهای اینترنت در رشد هویت نوجوانان و شناسایی برخی از مهمترین پرسشها و محدودیتهای پژوهشی است که تحقیقات آینده باید در ...
 
- 
نشانههای پستمدرن در کارتونهای تلویزیونی ( تحلیل نشانهشناسی کارتونهای آنشرلی، پسر کوهستان، کیم پاسیبل و بن تن) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)بر اساس ادعای غالب، پستمدرنیسم اندیشهای ذهنی و ایدهالیستی است که در برههای از زمان، در اواخر قرن بیستم، در محافل روشنفکری سربرآورد؛ اما به واسطه ایدهالیسم نهفته در خود نتوانست در واقعیتهای اجتماعی جلوهگر شود ...
 
- 
بررسی میزان، نحوه و انگیزههای استفاده کودکان از رسانههای سنتی و جدید (مطالعه موردی کودکان 5 تا 10 ساله شهر سنندج) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)این پژوهش با هدف بررسی میزان، نحوه و انگیزههای کودکان در استفاده از رسانههای سنتی (سینما و تئاتر، رسانههای نوشتاری و ...) و رسانههای جدید (رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت و ...) و تعیین اثرات متغیرهای سن و ...
 
- 
خوراکیهای تبلیغ شده در تلویزیون از منظر ارزش غذایی و تأثیرگذاری بر چاقی کودکان (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)هدف اصلی این مقاله، شناخت ویژگیهای کمّی تبلیغات مواد غذایی تلویزیون، جاذبههای تبلیغی و مضامین مورد استفاده در این تبلیغات است که موجب ترغیب مخاطبان، بویژه کودکان و نوجوانان به خرید و مصرف این محصولات میشود. برای ...
 
- 
عوامل مؤثر بر جذابیت تبلیغات تلویزیونی از منظر کودکان مقطع ابتدایی شهر اصفهان (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)از دیدگاه بازاریابان سراسر جهان، کودکان یکی از مهمترین بخشهای بازار هستند؛ کودکان، به آسانی تحت تأثیر پیامهای تبلیغاتی قرار میگیرند و در تشویق والدین برای خرید محصولات بسیار ماهرانه عمل میکنند. ...
 
- 
مطالعه موردی رابطه سازگاری اجتماعی و نگرش سیاسی ــ اجتماعی نوجوانان با تماشای ماهواره در شهر تهران (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)هدف از مقاله حاضر مطالعه موردی، بررسی رابطه بین سازگاری اجتماعی و نگرش سیاسی ـ اجتماعی نوجوانان با تماشای ماهواره است. نمونه پژوهش، شامل 60 دختر نوجوان (30 دختر ...
 
- 
طراحی الگوی توانمندسازی منابع انسانی در رسانه ملی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-02-19)امروزه در سازمانهای یادگیرنده و پیشرو، توانمندسازی منابع انسانی به عنوان یک فرایند الزامی و مستمر، دنبال میشود. با توجه به تفاوت و تنوع تعاریف و تعابیر موجود در ادبیات حوزه توانمندسازی منابع انسانی، برخورداری از ...
 



