نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیمی صدرآبادی, مهنازfa_IR
dc.contributor.authorسیداصفهانی, میرمهدیfa_IR
dc.contributor.authorاکبرپورشیرازی, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:20:06Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:20:06Z
dc.date.available1399-07-09T11:20:06Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:20:06Z
dc.date.issued2018-03-21en_US
dc.date.issued1397-01-01fa_IR
dc.date.submitted2017-04-23en_US
dc.date.submitted1396-02-03fa_IR
dc.identifier.citationابراهیمی صدرآبادی, مهناز, سیداصفهانی, میرمهدی, اکبرپورشیرازی, محسن. (1397). ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش. علمی اندیشه آماد, 17(64), 73-86.fa_IR
dc.identifier.issn2433-6047
dc.identifier.urihttp://lot.jrl.police.ir/article_19097.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/400000
dc.description.abstractاین پژوهش باهدف تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری خدمات پس از فروش صورت گرفته تا با بررسی عوامل مؤثر، شرکت پارس‌خودرو را در جهت افزایش رضایت مشتری خود کمک کند. یکی از راه‌های رسیدن به رضایت مشتری، شناسایی نیازهای مشتری و انجام اقدامات لازم در جهت تأمین آن نیازهاست. جامعه آماری پژوهش، شامل 179 نفر از مشتریان نمایندگی‌های پارس‌خودرو می‌باشد. محققان طی چندین مرحله از طریق مصاحبه به همراه تیم تحقیقاتی شرکت ISQI ، نیازهای کنونی مشتریان خدمات پس از فروش را شناسایی کرده و با طراحی پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات پس از فروش، میزان رضایت مراجعه‌کنندگان به نمایندگی‌ها در فصل بهار 1395 را سنجیده‌اند. به‌منظور آزمون فرضیات از روش معادلات ساختاری و برای تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار SPSS و LISREL استفاده‌شده است. مجموعه نتیجه‌ها حاکی از آن بود که تمام عوامل شناسایی‌شده به‌عنوان عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان خدمات پس از فروش می‌باشند، که عامل" توضیحات ارائه‌شده هنگام ترخیص خودرو و کیفیت سرویس‌های ادواری بیشترین تأثیر و نحوه نوبت‌دهی و سهولت دسترسی به نمایندگی کمترین تأثیر را بر رضایت کلی مشتریان دارند. همچنین تمام عوامل به‌جز هزینه پرداختی در وضعیت مثبت و مناسبی هستند.fa_IR
dc.format.extent549
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت آماد و پشتیبانی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofعلمی اندیشه آمادfa_IR
dc.relation.ispartofLogistics Thoughten_US
dc.subjectخدمات پس از فروشfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectلوگانfa_IR
dc.subjectمدل معادلات ساختاریfa_IR
dc.titleارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume17
dc.citation.issue64
dc.citation.spage73
dc.citation.epage86


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد