• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • علمی اندیشه آماد
    • دوره 17, شماره 64
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • علمی اندیشه آماد
    • دوره 17, شماره 64
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش

    (ندگان)پدیدآور
    ابراهیمی صدرآبادی, مهنازسیداصفهانی, میرمهدیاکبرپورشیرازی, محسن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    550.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این پژوهش باهدف تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری خدمات پس از فروش صورت گرفته تا با بررسی عوامل مؤثر، شرکت پارس‌خودرو را در جهت افزایش رضایت مشتری خود کمک کند. یکی از راه‌های رسیدن به رضایت مشتری، شناسایی نیازهای مشتری و انجام اقدامات لازم در جهت تأمین آن نیازهاست. جامعه آماری پژوهش، شامل 179 نفر از مشتریان نمایندگی‌های پارس‌خودرو می‌باشد. محققان طی چندین مرحله از طریق مصاحبه به همراه تیم تحقیقاتی شرکت ISQI ، نیازهای کنونی مشتریان خدمات پس از فروش را شناسایی کرده و با طراحی پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات پس از فروش، میزان رضایت مراجعه‌کنندگان به نمایندگی‌ها در فصل بهار 1395 را سنجیده‌اند. به‌منظور آزمون فرضیات از روش معادلات ساختاری و برای تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار SPSS و LISREL استفاده‌شده است. مجموعه نتیجه‌ها حاکی از آن بود که تمام عوامل شناسایی‌شده به‌عنوان عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان خدمات پس از فروش می‌باشند، که عامل" توضیحات ارائه‌شده هنگام ترخیص خودرو و کیفیت سرویس‌های ادواری بیشترین تأثیر و نحوه نوبت‌دهی و سهولت دسترسی به نمایندگی کمترین تأثیر را بر رضایت کلی مشتریان دارند. همچنین تمام عوامل به‌جز هزینه پرداختی در وضعیت مثبت و مناسبی هستند.
    کلید واژگان
    خدمات پس از فروش
    رضایت مشتری
    کیفیت خدمات
    لوگان
    مدل معادلات ساختاری

    شماره نشریه
    64
    تاریخ نشر
    2018-03-21
    1397-01-01
    ناشر
    معاونت آماد و پشتیبانی ناجا

    شاپا
    2433-6047
    URI
    http://lot.jrl.police.ir/article_19097.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/400000

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب