مرور دوره 17, شماره 64 بر اساس تاریخ انتشار

  • ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش 

    ابراهیمی صدرآبادی, مهناز؛ سیداصفهانی, میرمهدی؛ اکبرپورشیرازی, محسن (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2018-03-21)
    این پژوهش باهدف تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری خدمات پس از فروش صورت گرفته تا با بررسی عوامل مؤثر، شرکت پارس‌خودرو را در جهت افزایش رضایت مشتری خود کمک کند. یکی از راه‌های رسیدن به رضایت مشتری، شناسایی نیازهای مشتری و ...

  • منسوجات نظامی هوشمند خود شارژ شونده 

    نجارزاده, حمیده؛ محمدی, میلاد (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2018-03-21)
    امروزه پیشرفت علوم و فنّاوری در صنایع مختلف موجب تغییرات گسترده‌ای در محصولات و نحوه کارایی آن‌ها شده است که صنعت نساجی و پوشاک نیز از این قائده مستثنی نیستند. با همه‌گیر شدن اینترنت، ماشین‌های هوشمند و ربات‌ها، فناوری ...

  • عارضه‌یابی سیستم لجستیک سازمان‌های نظامی- انتظامی کشور با رویکرد لجستیک ناب- چابک 

    کریمی کاکاوندی, فریبرز؛ زارع زردینی, مهدی؛ عیسایی, حسین (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2018-03-21)
    عارضه‌یابی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ اﻏﻠﺐ به‌عنوان حساس‌ترین ﺟﺰء اﺳﺘﻘﺮار ﯾﮏ ﻃﺮح ﺑﻬﺒﻮد ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻠﻘﯽ می‌گردد.‬ ازاین‌رو، ﯾﮑﯽ از مهم‌ترین اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﮐﻪ شرکت‌ها و سازمان‌های ﻣﻮﻓـﻖ ﺑـﺮای ارﺗﻘـﺎی اﺛﺮﺑﺨـﺸﯽ ﺧـﻮد اﻧﺠـﺎم‬ می‌دهند، عارضه‌یابی ﺻﺤﯿﺢ و ...

  • نقشه‌برداری (نگاشت) جریان ارزش انرژی، ابزاری برای توسعه تولید سبز 

    احسانی فر, محمد؛ سیاه چشم هرزندی, مهری (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2018-03-21)
    نگاشت جریان ارزش، یک ابزار کارآمد تولید به‌منظور کاهش ضایعات در هر فرآیند از طریق جداسازی فعالیت‌های ارزش‌افزوده و فعالیت‌های بدون ارزش‌افزوده است. در تحقیق جاری از مفهوم نگاشت جریان ارزش استفاده می‌شود و نگاشت جریان ارزش ...

  • اولویت‌بندی عوامل کلیدی به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه با تکنیک SWARA 

    اجلی, مهدی؛ محمد مهدی مظفری, دکتر (معاونت آماد و پشتیبانی ناجا, 2018-03-21)
    مردم سراسر جهان هرروز، با وقایعی روبرو می‌شوند که منجر به مرگ، آسیب و تخریب اموال و اختلال در فعالیت‌های روزانه می‌گردد. این تجارب ناخوشایند به‌عنوان بحران‌های طبیعی تلقی شده و آنچه هرساله باعث خسارات جبران‌ناپذیر به مردم ...