دوره 27, شماره 29
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدل مفهومی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مؤلفه های مستخرج از متون اسلامی
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)هدف از اجرای این پژوهش مدل مفهومی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مؤلفه های مستخرج از متون اسلامی بود. حوزه پژوهش حاضر کلیه متون اسلامی و به طور مشخص، قرآن کریم و نهج البلاغه با استفاده از رویکرد هدفمند بود. روش ...
-
ارائه مدلی برای کشف و حمایت استعدادهای دانش آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران)
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)این پژوهش با هدف ارائه مدلی برای کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم مورد، آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران انجام شد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات جزء ...
-
مدلسازی بالندگی کارآفرینی دانشجویان در نظام آموزش عالی.
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر، مدلسازی بالندگی کارآفرینی دانشجویان در نظام آموزش عالی بوده، روش تحقیق ترکیبی و طرح تحقیق نیز از نوع آمیخته اکتشافی (کیفی – کمی) است. جامعه آماری در بخش کیفی مدیران، معاونان و متخصصان آموزش عالی با تخصص ...
-
آموزش مهارت خودآگاهی بر خودتنظیمی و مسئولیتپذیری دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر خودتنظیمی و مسئولیتپذیری دانشجویان رشته پرستاری بود . پژوهش به شیوهی نیمهتجربی با طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل اجرا شد. جامعهی آماری، شامل تمامی دانشجویان ...
-
شناسایی مولفههای الگوی برنامه درسی مبتنی بر هوش عاطفی با رویکرد تربیت مغز.
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر شناسایی مولفههای الگوی برنامه درسی مبتنی بر هوش عاطفی با رویکرد تربیت مغز بود. روش پژوهش کیفی و از نوع سنتزپژوهی بود. اولین محیط پژوهش متون مرجع در حوزه شناخت مناطق مغزی مرتبط با هوش عاطفی، تکنیکهای ...
-
تاثیر آموزش تدریس معکوس علوم تجربی بر خودراهبری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی.
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)پژوهش حاضر با هدف تاثیر آموزش تدریس معکوس علوم تجربی بر خودراهبری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی انجام شده است. روش پژوهش حاضر نیمه تجربی با پیش آزمون و پس آزمون با یک گروه کنترل بود. شرکت کنندگان در پژوهش ...
-
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی تربیتبدنی یک سازمان نظامی با رویکرد آموزشی
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)این پژوهش با هدف طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه مدیریت منابع انسانی تربیتبدنی یک سازمان نظامی با رویکرد آموزشی انجام شد. روش تحقیق توصیفی- تحلیلی بوده که بر مبنای فرایند مطالعات استراتژیک انجام گرفت. جامعه آماری این ...
-
آسیبشناسی الگوی طراحی آموزشی دورههای آموزش کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری (بر اساس عناصر برنامه درسی الگوی ADDIE)
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)هدف پژوهش حاضر آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) و واکاوی علل آسیب های موجود بود.روش پژوهش ازلحاظ هدف جز تحقیقات کاربردی و ازنظر گرداوری دادهها جز ...
-
رابطه خودشیفتگی و قلدری با متغیر میانجی سلامت روانی در دانشآموزان
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)چکیده هدف کلی پژوهش حاضر تعیین نقش واسطهای سلامت روان در رابطه بین خودشیفتگی و قلدری دانش-آموزان دوره اول متوسطه بود. پژوهش حاضر پژوهشی توصیفی - همبستگی و مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری بود. جامعۀ آماری این تحقیق را ...
-
بررسی وضعیت اجرای برنامه های آمادگی جسمانی فراگیران مراکز آموزش درجه داری ناجا
(معاونت تربیت وآموزش, 2020-06-21)آمادگی جسمانی به طور کلی اجرای حرکت های عمومی را بهبود می بخشد، فعالیت بدنی با زندگی روزمره در ارتباط است و افراد دارای آمادگی جسمانی، مهارت های ورزشی را بهتر ارائه می دهند. نیروهای انتظامی وفراگیرانش به طور منظم تحت تست ...



