نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorواس آر. کاندولا, سرینیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:14:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:14:50Z
dc.date.available1399-07-09T11:14:50Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:14:50Z
dc.date.issued2011-12-22en_US
dc.date.issued1390-10-01fa_IR
dc.identifier.citationواس آر. کاندولا, سرینی. (1390). بررسی مداخله ها و پیش ران های راهبرد مدیریت عملکردسنجش بنیان. فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس, 1390(34), 147-194.fa_IR
dc.identifier.issn2008-2096
dc.identifier.urihttp://pod.jrl.police.ir/article_9343.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398161
dc.description.abstractاگر فعالیتی سنجش پذیر نباشد غیر قابل مدیریت است. اصولاً از فعالیتی که غیر قابل مدیریت باشد مفهومی متصور نیست. مدیریت انسانی به ویژه مدیریت عملکرد را نمی توان به حال خود رها کرد که مدیریت شود. در اصل هر کارکردی از جمله مدیریت عملکرد، باید تابع چشم انداز، ماموریت و اهداف سازمان باشد. پذیرش فلسفه ی سنجش نه تنها برای اثر بخشی راهبرد مدیریت عملکرد، بلکه برای ماندگاری اش نیز ضروری است. اگر ثابت شود کارکردی قطعاً به کسب و کار کمک نمی کند، هیچ گونه پشتیبانی بودجه ای نخواهد داشت و از چنین کارکردی قدر دانی نخواهد شد. مدیریت عملکرد سنجش بنیان علمی و عینی، عملکرد کارکنان و سازمان را افزایش خواهد داد. راهبرد مدیریت عملکرد سنجش بنیان، رویکردی کلی گرا است که سازمان را هدایت می کند تا پیشرفت هایی را که در ابعاد مختلف اثر بخشی سازمانی انجام شده است ارزیابی کند. این فرایند، مطلوب ترین روش انجام فعالیت را پیشنهاد می کند. این راهبرد از دو مداخله تشکیل شده است ؛ مداخله ی اول پرورش مدیریت عملکرد سنجش بنیان و مداخله ی دوم، سرمایه گذاری در مدیریت سنجش برای نهادینه سازی مدیریت عملکرد است. هر مداخله نیز از ده پیش ران تشکیل شده است.fa_IR
dc.format.extent700
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیسfa_IR
dc.relation.ispartofPolice Organizational Developmenten_US
dc.subjectسنجشfa_IR
dc.subjectسنجش یادگیری بنیانfa_IR
dc.subjectسنجش رضایت فردبنیانfa_IR
dc.subjectسنجش نتیجه بنیانfa_IR
dc.subjectسنجش فرایندبنیانfa_IR
dc.subjectسنجش نوآوری بنیانfa_IR
dc.subjectسنجش تیم بنیانfa_IR
dc.subjectسنجش رضایت مشتری بنیانfa_IR
dc.titleبررسی مداخله ها و پیش ران های راهبرد مدیریت عملکردسنجش بنیانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1390
dc.citation.issue34
dc.citation.spage147
dc.citation.epage194


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد