نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنسیمی, محمد علیfa_IR
dc.contributor.authorزارع, آیدینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:13:44Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:13:44Z
dc.date.available1399-07-09T11:13:44Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:13:44Z
dc.date.issued2020-03-20en_US
dc.date.issued1399-01-01fa_IR
dc.date.submitted2020-04-20en_US
dc.date.submitted1399-02-01fa_IR
dc.identifier.citationنسیمی, محمد علی, زارع, آیدین. (1399). رابطه حمایت از مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد شغلی کارکنان با نقش شناسایی سازمانی و مشتری‌مداری. فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی, 1399(55), 104-129.fa_IR
dc.identifier.urihttp://harold.jrl.police.ir/article_93713.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397773
dc.description.abstractاثرگذاری فراوان مسئولیت اجتماعی در عصر حاضر و تاثیراتی که می­تواند بر نگاه یک سازمان به مشتریان و در مجموع عملکرد فردی کارکنان بخصوص در میان سازمان­های خدماتی، سبب گردیده تا هدف از انجام مطالعه حاضر بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد شغلی کارکنان با نقش مشتری مداری و شناسایی سازمانی باشد. این مطالعه بر اساس هدف، کاربردی و با توجه به نوع پژوهش و نحوه جمع­آوری داده­ها در زمره مطالعات توصیفی-پیمایشی قرار دارد. جامعه آماری این مطالعه را کلیه­ کارکنان شعب بانک­های ملت استان گیلان تشکیل داده­اند. در مجموع 326 نفر از کارکنان با استفاده از روش نمونه­گیری خوشه­ای چند مرحله ای به­عنوان نمونه­ پژوهش لحاظ شده­اند. تجزیه­ و­ تحلیل فرضیه­های این پژوهش با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرم ‌افزار اسمارت- پی­ال­اس صورت گرفته است. نتایج حاصل نشان داده است که مسئولیت اجتماعی سازمان از طریق مشتری مداری و شناسایی سازمانی رابطه مثبتی با عملکرد شغلی کارکنان دارد. در نهایت پیشنهاد می­گردد از طریق تدوین برنامه­های جامع عملیاتی سعی در توسعه و توجه به مفهوم مسئولیت اجتماعی در سطوح مختلف و نگاه ویژه به مشتریان سازمان در سطح کلان شود تا در مجموع عملکرد شغلی کارکنان بیش ­از پیش ارتقاء یابد.fa_IR
dc.format.extent749
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیfa_IR
dc.relation.ispartofTose e Quarttely Development Management of The Human Resources and Logisticsen_US
dc.subjectعملکرد شغلیfa_IR
dc.subjectمسئولیت اجتماعی شرکتfa_IR
dc.subjectمشتری مداریfa_IR
dc.subjectشناسایی سازمانیfa_IR
dc.subjectراهبردیfa_IR
dc.titleرابطه حمایت از مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد شغلی کارکنان با نقش شناسایی سازمانی و مشتری‌مداریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایرانfa_IR
dc.citation.volume1399
dc.citation.issue55
dc.citation.spage104
dc.citation.epage129


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد