نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعباس پور, قدرتfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:13:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:13:34Z
dc.date.available1399-07-09T11:13:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:13:34Z
dc.date.issued2018-06-22en_US
dc.date.issued1397-04-01fa_IR
dc.identifier.citationعباس پور, قدرت. (1397). رابطه بین نیازهای غالب با عملکرد آموزشی مدرسان دانشگاه علوم انتظامی امین. فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی, 1397(48), 19-36.fa_IR
dc.identifier.urihttp://harold.jrl.police.ir/article_19047.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397721
dc.description.abstractهدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین نیازهای غالب با عملکرد آموزشی مدرسان دانشگاه علوم انتظامی امین است. روش پژوهش توصیفی (هم‌بستگی) است. جامعه آماری در این پژوهش، مدرسان دانشگاه علوم انتظامی امین در سال 1395 است. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان (120 نفر) از مدرسان شامل 100نفر مرد و 20 نفر زن است که به شیوه نمونه‌گیری شیوه تصادفی- طبقه‌ای انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده برای جمع‌آوری اطلاعات شامل پرسش‌نامه‌های نیازهای غالب (محقق‌ساخته) و عملکرد آموزشی (محقق‌ساخته) در قالب 103 سؤال پنج‌گزینه‌ای (نیازهای غالب) و چهار گزینه‌ای (عملکرد آموزشی) است. از آزمون‌های تحلیل رگرسیون چندمتغیره (مدل گام‌به‌گام) و ضریب هم‌بستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج به‌دست آمده از آزمون هم‌بستگی پیرسون بیانگر رابطه‌ای مثبت و معنادار بین متغیرهای پیش‌بین (نیازهای: فیزیولوژیکی، ایمنی، اجتماعی، احترام، خودشکوفایی) با متغیر ملاک (عملکرد آموزشی) است. هم‌چنین عملکرد آموزشی مدرسان بر اساس مجموع متغیرهای پیش‌بین با رگرسیون چندگانه تبیین شد. نتیجه نهایی نشان داد که متغیرهای پیش‌بین (نیازهای: فیزیولوژیکی، ایمنی، اجتماعی، احترام، خودشکوفایی) قدرت پیش‌بینی متغیر ملاک (عملکرد آموزشی) را دارند.fa_IR
dc.format.extent638
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیfa_IR
dc.relation.ispartofTose e Quarttely Development Management of The Human Resources and Logisticsen_US
dc.subjectنیازهای غالبfa_IR
dc.subjectعملکرد آموزشیfa_IR
dc.subjectمدرسانfa_IR
dc.titleرابطه بین نیازهای غالب با عملکرد آموزشی مدرسان دانشگاه علوم انتظامی امینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1397
dc.citation.issue48
dc.citation.spage19
dc.citation.epage36


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد