• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
    • دوره 1394, شماره 38
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
    • دوره 1394, شماره 38
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی ارتباط مؤلفه‌های جمعیت‌شناختی با رضایتمندی مراجعان به دفاتر خدماتی پلیس+10

    (ندگان)پدیدآور
    علی ضیائی عظیمی, سیدمجیدی, عبداله
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    534.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    نیروی انتظامی (پلیس) ایران در راستای جامعه‌محوری و رضایت هر چه بیشتر مردم، بخشی از خدمات خود را با حفظ ملاحظات امنیتی، با عنوان دفاتر خدماتی پلیس+10(دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی) به بخش خصوصی واگذار کرده است؛ بنابراین به‌منظور مدیریت منابع و تصمیم‌گیری دقیق‌تر در مورد ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات دفاتر پلیس+10 در جهت رضایت‌مندی مردم، بررسی وضعیت دفاتر، از منظر جمعیت‌شناختی نیز حائز اهمیت خواهد بود. این مقاله با دیدگاهی جمعیت‌شناختی به بررسی رضایت مراجعه‌کنندگان به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ایران (پلیس+10) پرداخته است. پژوهش حاضر از نوع هدف، کاربردی و از نظر روش و ماهیت از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه مراجعان به دفاتر پلیس+10 شهر تهران تشکیل می‌دهند. برای تعیین تعداد دفاتر مورد نظر، از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای متناسب با حجم، تعداد 45 دفتر شهر تهران و برای نمونه‌گیری آماری از این دفاتر، از روش تصادفی ساده استفاده و به تعداد 420 نفر، انتخاب شدند. داده‌های مورد نیاز از طریق پرسش‌نامه محقق‌ساخته، پس از اطمینان از پایایی و روایی آن، جمع‌آوری و با استفاده از نرم‌افزار Spss، مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که بین جنسیّت، وضعیت تأهل، سن، سابقه کاری و وضعیت اشتغال با رضایت مراجعه‌کنندگان به دفاتر پلیس+10 به دلیل بیشتر بودن مقدار معناداری آنها از 05/0، ارتباطی وجود ندارد، ولی بین تحصیلات، با رضایت‌مندی مراجعان به دفاتر پلیس+10 ارتباط معنادارای وجود دارد
    کلید واژگان
    پلیس+10
    رضایت مشتری
    کیفیت خدمات
    جمعیت‌شناختی

    شماره نشریه
    38
    تاریخ نشر
    2015-12-22
    1394-10-01
    ناشر
    دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی

    URI
    http://harold.jrl.police.ir/article_12137.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397651

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب