نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلی ضیائی عظیمی, سیدfa_IR
dc.contributor.authorمجیدی, عبدالهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:13:22Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:13:22Z
dc.date.available1399-07-09T11:13:22Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:13:22Z
dc.date.issued2015-12-22en_US
dc.date.issued1394-10-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-16en_US
dc.date.submitted1394-05-25fa_IR
dc.identifier.citationعلی ضیائی عظیمی, سید, مجیدی, عبداله. (1394). بررسی ارتباط مؤلفه‌های جمعیت‌شناختی با رضایتمندی مراجعان به دفاتر خدماتی پلیس+10. فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی, 1394(38), 43-58.fa_IR
dc.identifier.urihttp://harold.jrl.police.ir/article_12137.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397651
dc.description.abstractنیروی انتظامی (پلیس) ایران در راستای جامعه‌محوری و رضایت هر چه بیشتر مردم، بخشی از خدمات خود را با حفظ ملاحظات امنیتی، با عنوان دفاتر خدماتی پلیس+10(دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی) به بخش خصوصی واگذار کرده است؛ بنابراین به‌منظور مدیریت منابع و تصمیم‌گیری دقیق‌تر در مورد ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات دفاتر پلیس+10 در جهت رضایت‌مندی مردم، بررسی وضعیت دفاتر، از منظر جمعیت‌شناختی نیز حائز اهمیت خواهد بود. این مقاله با دیدگاهی جمعیت‌شناختی به بررسی رضایت مراجعه‌کنندگان به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ایران (پلیس+10) پرداخته است. پژوهش حاضر از نوع هدف، کاربردی و از نظر روش و ماهیت از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه مراجعان به دفاتر پلیس+10 شهر تهران تشکیل می‌دهند. برای تعیین تعداد دفاتر مورد نظر، از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای متناسب با حجم، تعداد 45 دفتر شهر تهران و برای نمونه‌گیری آماری از این دفاتر، از روش تصادفی ساده استفاده و به تعداد 420 نفر، انتخاب شدند. داده‌های مورد نیاز از طریق پرسش‌نامه محقق‌ساخته، پس از اطمینان از پایایی و روایی آن، جمع‌آوری و با استفاده از نرم‌افزار Spss، مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که بین جنسیّت، وضعیت تأهل، سن، سابقه کاری و وضعیت اشتغال با رضایت مراجعه‌کنندگان به دفاتر پلیس+10 به دلیل بیشتر بودن مقدار معناداری آنها از 05/0، ارتباطی وجود ندارد، ولی بین تحصیلات، با رضایت‌مندی مراجعان به دفاتر پلیس+10 ارتباط معنادارای وجود داردfa_IR
dc.format.extent533
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیfa_IR
dc.relation.ispartofTose e Quarttely Development Management of The Human Resources and Logisticsen_US
dc.subjectپلیس+10fa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectجمعیت‌شناختیfa_IR
dc.titleبررسی ارتباط مؤلفه‌های جمعیت‌شناختی با رضایتمندی مراجعان به دفاتر خدماتی پلیس+10fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1394
dc.citation.issue38
dc.citation.spage43
dc.citation.epage58


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد