نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمالمیر, آمنهfa_IR
dc.contributor.authorشیروانی, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorرشید پور, علیfa_IR
dc.contributor.authorسلطانی, ایرجfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:13:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:13:17Z
dc.date.available1399-07-09T11:13:17Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:13:17Z
dc.date.issued2014-12-22en_US
dc.date.issued1393-10-01fa_IR
dc.identifier.citationمالمیر, آمنه, شیروانی, علیرضا, رشید پور, علی, سلطانی, ایرج. (1393). مدیریت ارتباط با شهروند و حکمرانی مطلوب. فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی, 1393(34), 141-152.fa_IR
dc.identifier.urihttp://harold.jrl.police.ir/article_12113.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397627
dc.description.abstractحکمرانی خوب بر اساس تعریف این نهاد شامل سازوکار‌ها، فرآیندها و نهادهایی است که به واسطه آن‌ها شهروندان، گروه‌ها و نهادهای مدنی منافع خود را پیگیری کرده، حقوق قانونی خود را اجرا می‌کنند و تعهدات شان را برآورده ساخته، و تفاوت آنها را تعدیل ‌می‌کنند. در مدیریت ارتباط با شهروند، هدف اصلی شناخت نیازها و خواسته‌های شهروندان و تلاش در راستای بهبود ارائه خدمات و افزایش سطح رضایتمندی آنان است. ابزارهای دولت الکترونیکی به سازمان‌ها یاری ‌می‌رساند تا به جای ارتباط سنتی و سلسله مراتبی، ارتباطی پویا، رضایت بخش و توام با تعامل کارساز با شهروندان، نه فقط به عنوان خدمات گیرنده، بلکه به عنوان عناصر تصمیم سازمان برقرار کنند. سازمان‌ها این امر را با به کارگیری فناوری نوین اطلاعاتی و ارتباطی، از طریق تلفن، اینترنت، پیامک، رایانه، دورنگار، نامه و مراجعه حضوری به شکلی مدیریت ‌می‌کنند که ضمن افزایش رضایت شهروندان، خدمت رسانی ساده‌تر، سریع‌تر و کم هزینه‌تر انجام شود.fa_IR
dc.format.extent379
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیfa_IR
dc.relation.ispartofTose e Quarttely Development Management of The Human Resources and Logisticsen_US
dc.subjectحکمرانی مطلوبfa_IR
dc.subjectشاخص‌های حکمرانی مطلوبfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباط با شهروندfa_IR
dc.titleمدیریت ارتباط با شهروند و حکمرانی مطلوبfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1393
dc.citation.issue34
dc.citation.spage141
dc.citation.epage152


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد