• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
    • دوره 1393, شماره 33
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
    • دوره 1393, شماره 33
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی رابطه معیارهای جمعیت‌شناختی با میزان اطاعت‌پذیری کارکنان مرکز آموزش مالک اشتر اراک

    (ندگان)پدیدآور
    کلانتری, ابراهیمباباییان, علی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    527.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    بررسی رابطة معیارهای جمعیت‌شناختی با میزان اطاعت‌پذیری کارکنان پایور مرکز آموزش مالک اشتر اراک، هدف اصلی این تحقیق است. جامعه آماری در این پژوهش، کلیه کارکنان پایور مرکز آموزش مالک اشتر اراک بوده، و حجم نمونه طبق جدول مورگان، 82 نفر از کارکنان پایور می‌باشد. ابزار گردآوری پرسشنامه محقق ساخته برگرفته از ادبیات تحقیق است که پس از توزیع، در پایان 82 پرسشنامه برگشت داده شد. به منظور سنجش اعتبار پرسشنامه با استفاده از نرم‌افزار spss ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده که مقدار آلفای کرونباخ به دست آمده 924/0می‌باشد. روش تجزیه و تحلیل داده‌ها آزمون رگرسیون است. نتایج پژوهش نشان داد که تمامی فرضیات در سطح معناداری کمتر از 10/0می‌باشند، این بدان معنی است که تمامی فرضیات تأیید می‌شوند.
    کلید واژگان
    عمرخدمتی
    تحصیلات
    اطاعت پذیری

    شماره نشریه
    33
    تاریخ نشر
    2014-09-23
    1393-07-01
    ناشر
    دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی

    URI
    http://harold.jrl.police.ir/article_12100.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/397614

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب