• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1397, شماره 43
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1397, شماره 43
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مدیریت عملکرد در سیستم های آموزشی با رویکرد پاسخگویی به محیط

    (ندگان)پدیدآور
    صادقیان سورکی, مهدیترک زاده, جعفر
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.290 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    عملکرد سازه ای چند بعدی، یک پدیده پیچیده و شامل ابعادی که یک سازمان برای دستیابی به موفقیت باید مورد توجه قرار دهد می باشد. نوع عملکرد یک سیستم آموزشی بسیار خاص بوده و بنابراین برای مواجهه با مفهوم عملکرد باید به تعاملات پویای سطوح آن در سیستم آموزشی توجه کرد. در این ارتباط سیستم آموزشی می‌توانند از طریق مدیریت عملکرد، کیفیت عملکرد خود را در ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار داده و بقای معنادار خود را در شرایط متغیر محیطی حفظ نماید لذا مدیریت عملکرد نگرشی واقع گرایانه به فعالیت و اقدام ها و معیاری است که به کمک آن می توان به طور مستمر شرایط موجود را بهبود بخشید. در این راستا مدل‌ها و چارچوب‌های متنوعی ایجاد شده که هر یک به نوعی در توصیف، تحلیل و تبیین این سازه کوشیده‌اند. این مقاله با روشی توصیفی-تحلیلی به بررسی مفاهیم، ادبیات، روش‌ها و ارائه چارچوبی جامع با توجه به پویایی‌های محیط تعاملی در سه سطح فرد، تیم و سازمان می‌پردازد. بر این اساس در این مقاله مدیریت عملکرد در سطوح فرد، تیم و سازمان تشریح شده است. نتیجه این که مجموعه فعالیت‌هایی که در سازمان‌های آموزشی صورت می‌پذیرد به منظور نیل به موفقیت باید سطوح مختلف عملکرد اعم از فرد، تیم و سازمان را به عنوان حلقه های متعامل مورد توجه قرار دهد.
    کلید واژگان
    مدیریت عملکرد
    سازمان آموزشی
    سطوح مدیریت عملکرد

    شماره نشریه
    43
    تاریخ نشر
    2018-12-22
    1397-10-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_19166.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396584

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب