دوره 1397, شماره 43
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه تطبیقی عملکرد مدیریتی فرماندهان صف)خدمت کرده و خدمت نکرده در یگان های اجرایی()مورد مطالعه دانشگاه علوم انتظامی امین(
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)هدف اصلی این پژوهش مطالعه تطبیقی عملکرد فرماندهان صف(خدمت کرده و خدمت نکرده) در یگان های اجرایی،در دانشگاه علوم انتظامی امین از منظر دانشجویان مصوب می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی و از ...
-
مدیریت عملکرد در سیستم های آموزشی با رویکرد پاسخگویی به محیط
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)عملکرد سازه ای چند بعدی، یک پدیده پیچیده و شامل ابعادی که یک سازمان برای دستیابی به موفقیت باید مورد توجه قرار دهد می باشد. نوع عملکرد یک سیستم آموزشی بسیار خاص بوده و بنابراین برای مواجهه با مفهوم عملکرد باید به تعاملات ...
-
تبیین رابطه توانمندسازی روانشناختی و تنیدگی کارکنان در مراکز آموزشی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و عوامل مؤثر بر تنیدگی اعضا در دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی میباشد. با استفاده از شیوه نمونهگیری تصادفی تعداد نمونة آماری 140 نفر، بهدست آمد که پس از توزیع ...
-
رویکرد اخلاقی و آشنایی با اصول اخلاقی در پژوهشهای علوم تربیتی و رفتاری
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)دنیای امروزی عصر اطلاعات، ارتباطات و فناوری نامیده شده است و علم و دانش با سرعت سرسام آوری در حال رشد و پیشرفت است و پایه و اساس همه پیشرفت ها هم پژوهش تلقی شده است. اما وقتی موضوع همین عرصه پیشرفت و پژوهش،انسان باشد، حفظ ...
-
تبیین مولفه ها ی رهبری در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)هدف این پژوهش تبیین مؤلفههای رهبری در سازمانهای آموزشی از منظر قرآن کریم است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش، توصیفی -کیفی و شیوه جمعآوری دادهها، بررسی اسناد و تجزیهوتحلیل دادهها بر اساس تحلیل مضمون است. ...
-
شیوههای مختلف آموزش کارکنان ناجا با بهره از فرایندهای مدیریت دانش سازمانی (مورد مطالعه: فرماندهی انتظامی استان مازندران)
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2018-12-22)این پژوهش با هدف شناخت رابطه شیوههای آموزش کارکنان ناجا(شیوه گروهی و اجتماعات یادگیری، شیوه عملی فعال، شیوه خوداقدامی و شیوه رسمی) با بهره از فرایندهای مدیریت دانش سازمانی(فرایند شناسایی و کسب دانش، فرایند تولید دانش، و ...



