• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1394, شماره 31
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1394, شماره 31
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان

    (ندگان)پدیدآور
    باقریان فر, مصطفی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    389.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این پژوهش با روش تحلیلی و بررسی اسنادی به دنبال این است که هیوتاگوژی را بررسی نماید. آموزش یک مفهوم پیچیده است و یک بخش از کل زندگی ماست. امروزه ما می‌توانیم درباره نسل جدیدی از یادگیرندگان در تمام سطوح، از مهدکودک تا دانشگاه، نه تنها به دلیل تکنولوژی بلکه فقط به خاطر تغییرات سریع در محیط باز، ناهمگن، پویا و نامطمئن صحبت کنیم. هیوتاگوژی بر یادگیری چگونه یادگیری (یادگیری دو حلقه) تأکید دارد و مستلزم طرح‌های آموزشی که شامل بهبود مهارت‌های یادگیری واقعی فراگیران است، می‌باشد. از نظر مفهومی هیوتاگوژی، بهترین ارتباط بین دو نظریه پیچیدگی و توانایی‌های شخصی است. در نهایت چالش‌های اتخاذ شده در رویکرد هیوتاگوژی بسیار زیاد هستند و همچنین به عنوان مقاومت در برابر تغییرات علمی و ترس از سقوط قدرت از آموزگار به دانش‌آموز، افزایش مالی و فشار بر روی دانش آموزان با توجه به نیاز‌های فن‌آوری جدید یادگیری به طور مداوم بر ارزیابی و نمره به جای فرایند یادگیری تمرکز دارد و برای آن پدید آوردن یادگیرندگان شایسته و مستعد برای زندگی در تغییرات سریع اقتصادی و فرهنگی که توصیف‌کننده دنیای پست‌مدرن است، حیاتی می‌باشد و فرصت‌‌هایی را برای بهبود یادگیری بر اساس نیاز‌های فراگیران و سرعت در فراگیرانی که می‌خواهند یاد بگیرند، ارائه می‌دهد. بااین‌حال هیوتاگوژی بک رویکرد تأسیس شده در آندراگوژی است و گسترش یافته آندراگوژی و پیشرفت فنون تدریس برای یادگیرندگان بزرگسال است که آموزش از راه دور ذاتاً از آن پشتیبانی می‌کند.
    کلید واژگان
    هیوتاگوژی
    آموزش
    بزرگسالان

    شماره نشریه
    31
    تاریخ نشر
    2015-09-23
    1394-07-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_13031.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396519

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب