نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorباقریان فر, مصطفیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:10:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:10:08Z
dc.date.available1399-07-09T11:10:07Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:10:08Z
dc.date.issued2015-09-23en_US
dc.date.issued1394-07-01fa_IR
dc.date.submitted2015-02-18en_US
dc.date.submitted1393-11-29fa_IR
dc.identifier.citationباقریان فر, مصطفی. (1394). هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان. فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی, 1394(31), 115-130.fa_IR
dc.identifier.issn2382-96137
dc.identifier.urihttp://mape.jrl.police.ir/article_13031.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396519
dc.description.abstractاین پژوهش با روش تحلیلی و بررسی اسنادی به دنبال این است که هیوتاگوژی را بررسی نماید. آموزش یک مفهوم پیچیده است و یک بخش از کل زندگی ماست. امروزه ما می‌توانیم درباره نسل جدیدی از یادگیرندگان در تمام سطوح، از مهدکودک تا دانشگاه، نه تنها به دلیل تکنولوژی بلکه فقط به خاطر تغییرات سریع در محیط باز، ناهمگن، پویا و نامطمئن صحبت کنیم. هیوتاگوژی بر یادگیری چگونه یادگیری (یادگیری دو حلقه) تأکید دارد و مستلزم طرح‌های آموزشی که شامل بهبود مهارت‌های یادگیری واقعی فراگیران است، می‌باشد. از نظر مفهومی هیوتاگوژی، بهترین ارتباط بین دو نظریه پیچیدگی و توانایی‌های شخصی است. در نهایت چالش‌های اتخاذ شده در رویکرد هیوتاگوژی بسیار زیاد هستند و همچنین به عنوان مقاومت در برابر تغییرات علمی و ترس از سقوط قدرت از آموزگار به دانش‌آموز، افزایش مالی و فشار بر روی دانش آموزان با توجه به نیاز‌های فن‌آوری جدید یادگیری به طور مداوم بر ارزیابی و نمره به جای فرایند یادگیری تمرکز دارد و برای آن پدید آوردن یادگیرندگان شایسته و مستعد برای زندگی در تغییرات سریع اقتصادی و فرهنگی که توصیف‌کننده دنیای پست‌مدرن است، حیاتی می‌باشد و فرصت‌‌هایی را برای بهبود یادگیری بر اساس نیاز‌های فراگیران و سرعت در فراگیرانی که می‌خواهند یاد بگیرند، ارائه می‌دهد. بااین‌حال هیوتاگوژی بک رویکرد تأسیس شده در آندراگوژی است و گسترش یافته آندراگوژی و پیشرفت فنون تدریس برای یادگیرندگان بزرگسال است که آموزش از راه دور ذاتاً از آن پشتیبانی می‌کند.fa_IR
dc.format.extent389
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزش ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامیfa_IR
dc.subjectهیوتاگوژیfa_IR
dc.subjectآموزشfa_IR
dc.subjectبزرگسالانfa_IR
dc.titleهیوتاگوژی در آموزش بزرگسالانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1394
dc.citation.issue31
dc.citation.spage115
dc.citation.epage130


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد