• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1391, شماره 20
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1391, شماره 20
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    الگوی طرح تألیف کتاب درسی

    (ندگان)پدیدآور
    بختیاری, حسن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    310.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    کتاب درسی مظهر قابل مشاهده، ملموس و کاربردی برنامه درسی است که بر اساس اهداف برنامه درسی شکل می‏گیرد. یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های مسئولان واحدهای تألیف کتاب درسی،کسب اطمینان از انطباق نسخه نهایی کتاب با اهداف برنامه درسی و ضوابط و انتظارات ناشر است. طرح تألیف در واقع نقشه دستیابی به کتاب درسی است که باید مورد توافق ناشر و نویسنده قرار گیرد. در این مقاله ضمن ارائه یک دسته بندی از انواع کتاب (به خصوص کتاب درسی)، ابتدا اهمیت و ویژگی‏های کتاب درسی توضیح داده شده و سپس ضمن تعریف و بیان اهمیت طرح تألیف، 13 مؤلفه به عنوان اجزای طرح تألیف کتاب درسی توضیح بیان شده است.
    کلید واژگان
    برنامه درسی
    کتاب درسی
    طرح تألیف

    شماره نشریه
    20
    تاریخ نشر
    2012-12-21
    1391-10-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_12962.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396450

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب