نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبختیاری, حسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:09:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:09:56Z
dc.date.available1399-07-09T11:09:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:09:56Z
dc.date.issued2012-12-21en_US
dc.date.issued1391-10-01fa_IR
dc.identifier.citationبختیاری, حسن. (1391). الگوی طرح تألیف کتاب درسی. فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی, 1391(20), 39-61.fa_IR
dc.identifier.issn2382-96137
dc.identifier.urihttp://mape.jrl.police.ir/article_12962.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396450
dc.description.abstractکتاب درسی مظهر قابل مشاهده، ملموس و کاربردی برنامه درسی است که بر اساس اهداف برنامه درسی شکل می‏گیرد. یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های مسئولان واحدهای تألیف کتاب درسی،کسب اطمینان از انطباق نسخه نهایی کتاب با اهداف برنامه درسی و ضوابط و انتظارات ناشر است. طرح تألیف در واقع نقشه دستیابی به کتاب درسی است که باید مورد توافق ناشر و نویسنده قرار گیرد. در این مقاله ضمن ارائه یک دسته بندی از انواع کتاب (به خصوص کتاب درسی)، ابتدا اهمیت و ویژگی‏های کتاب درسی توضیح داده شده و سپس ضمن تعریف و بیان اهمیت طرح تألیف، 13 مؤلفه به عنوان اجزای طرح تألیف کتاب درسی توضیح بیان شده است.fa_IR
dc.format.extent310
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزش ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامیfa_IR
dc.subjectبرنامه درسیfa_IR
dc.subjectکتاب درسیfa_IR
dc.subjectطرح تألیفfa_IR
dc.titleالگوی طرح تألیف کتاب درسیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1391
dc.citation.issue20
dc.citation.spage39
dc.citation.epage61


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد