| dc.contributor.author | بختیاری, حسن | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T11:09:56Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:09:56Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T11:09:56Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T11:09:56Z |  | 
| dc.date.issued | 2012-12-21 | en_US | 
| dc.date.issued | 1391-10-01 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | بختیاری, حسن. (1391). الگوی طرح تألیف کتاب درسی. فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی, 1391(20), 39-61. | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 2382-96137 |  | 
| dc.identifier.uri | http://mape.jrl.police.ir/article_12962.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396450 |  | 
| dc.description.abstract | کتاب درسی مظهر قابل مشاهده، ملموس و کاربردی برنامه درسی است که بر اساس اهداف برنامه درسی شکل میگیرد. یکی از مهمترین دغدغههای مسئولان واحدهای تألیف کتاب درسی،کسب اطمینان از انطباق نسخه نهایی کتاب با اهداف برنامه درسی و ضوابط و انتظارات ناشر است. طرح تألیف در واقع نقشه دستیابی به کتاب درسی است که باید مورد توافق ناشر و نویسنده قرار گیرد. در این مقاله ضمن ارائه یک دسته بندی از انواع کتاب (به خصوص کتاب درسی)، ابتدا اهمیت و ویژگیهای کتاب درسی توضیح داده شده و سپس ضمن تعریف و بیان اهمیت طرح تألیف، 13 مؤلفه به عنوان اجزای طرح تألیف کتاب درسی توضیح بیان شده است. | fa_IR | 
| dc.format.extent | 310 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | معاونت تربیت وآموزش ناجا | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی | fa_IR | 
| dc.subject | برنامه درسی | fa_IR | 
| dc.subject | کتاب درسی | fa_IR | 
| dc.subject | طرح تألیف | fa_IR | 
| dc.title | الگوی طرح تألیف کتاب درسی | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.citation.volume | 1391 |  | 
| dc.citation.issue | 20 |  | 
| dc.citation.spage | 39 |  | 
| dc.citation.epage | 61 |  |