دوره 1391, شماره 20

 

ارسال های اخیر

  • بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش درجه داری رسته مخابرات در ناجا 

    محمد رجبی, علی؛ شاه محمدی, غلامرضا (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)
    توسعه سازمان به نیروی انسانی و رشد نیروی انسانی در گرو تربیت و آموزش مستمر و صحیح است. به این منظور مبالغ زیادی در دوره‏های آموزشی هزینه می‌شوند که افزایش بازده این هزینه‌ها می‌تواند در ارتقاء بهره‌وری سازمان مؤثر باشد. ...

  • نگرش‏های پلیس: تأثیر تجربه بعد از آموزش 

    صالحی, رضا؛ حسین زندی, محمد (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)
    اکثر افراد گمان می‏کنند نگرش‏های ما یکبار شکل می‏گیرد و تقرییأ برای همیشه ثابت و بدون تغییر است. اما، تحقیقات نشان می‏دهد نگرش‏ها می‏توانند به شیوه‏های مختلف تغییر کنند؛ و ممکن است همیشه افراد از تغییرات نگرش‏ها یا تأثیراتی ...

  • الگوی طرح تألیف کتاب درسی 

    بختیاری, حسن (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)
    کتاب درسی مظهر قابل مشاهده، ملموس و کاربردی برنامه درسی است که بر اساس اهداف برنامه درسی شکل می‏گیرد. یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های مسئولان واحدهای تألیف کتاب درسی،کسب اطمینان از انطباق نسخه نهایی کتاب با اهداف برنامه درسی و ...

  • مدیریت دانش و پلیس دانش محور 

    مصطفایی, یحیی (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)
    ویژگی‏های سازمان‏های دانش محور و دستیابی به یک تصویر جامع نسبت به رویکرد جدید مدیریت دولتی به سوی مدیریت دانش، گام اول حرکت به سوی طراحی یک پلیس «دانش محور» تلقی می‏شود. افزایش روند جهانی شدن، تحولات فناوری‌های اطلاعاتی و ...