دوره 1391, شماره 20
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش درجه داری رسته مخابرات در ناجا
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)توسعه سازمان به نیروی انسانی و رشد نیروی انسانی در گرو تربیت و آموزش مستمر و صحیح است. به این منظور مبالغ زیادی در دورههای آموزشی هزینه میشوند که افزایش بازده این هزینهها میتواند در ارتقاء بهرهوری سازمان مؤثر باشد. ...
-
نگرشهای پلیس: تأثیر تجربه بعد از آموزش
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)اکثر افراد گمان میکنند نگرشهای ما یکبار شکل میگیرد و تقرییأ برای همیشه ثابت و بدون تغییر است. اما، تحقیقات نشان میدهد نگرشها میتوانند به شیوههای مختلف تغییر کنند؛ و ممکن است همیشه افراد از تغییرات نگرشها یا تأثیراتی ...
-
الگوی طرح تألیف کتاب درسی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)کتاب درسی مظهر قابل مشاهده، ملموس و کاربردی برنامه درسی است که بر اساس اهداف برنامه درسی شکل میگیرد. یکی از مهمترین دغدغههای مسئولان واحدهای تألیف کتاب درسی،کسب اطمینان از انطباق نسخه نهایی کتاب با اهداف برنامه درسی و ...
-
مدیریت دانش و پلیس دانش محور
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2012-12-21)ویژگیهای سازمانهای دانش محور و دستیابی به یک تصویر جامع نسبت به رویکرد جدید مدیریت دولتی به سوی مدیریت دانش، گام اول حرکت به سوی طراحی یک پلیس «دانش محور» تلقی میشود. افزایش روند جهانی شدن، تحولات فناوریهای اطلاعاتی و ...



