مرور دوره 8, شماره 50 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
عارضه یابی کیفیت خدمات ارائه شده در سازمان های انتظامی با استفاده از مدل Systra_SQ (مورد مطالعه: پلیس راهنمایی و رانندگی)
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2017-12-22)عارضه یابی یکی از ابزارهای تحول سازمان است. هدف از انجام این پژوهش عارضهیابی کیفیت خدمات در سازمان های انتظامی بمنظور شناسایی مهمترین مولفه های اثربخشی فعالیت های خدماتی در این سازمان ها می باشد. این پژوهش از نوع کاربردی ...
-
بررسی و ارزیابی اثربخشی سازمانی بر اساس مدل پارسونز (AGIL) در یک واحد نظامی
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2017-12-22)یکی از مباحث اساسی در نظریه سازمانی، اثربخشی سازمانی است که آن را ملاکی برای ارزیابی عملکرد سازمانی محسوب م یکنند. اثربخشی سازمانی عبارت است از درجه یا میزانی که سازمان به هدف های موردنظر خود نائل می آید. بنابراین ارزیابی ...
-
تأثیر خدمات رفاهی بر منزلت اجتماعی کارکنان ناجا (مورد مطالعه:کارکنان فرماندهی انتظامی استان گیلان)
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2017-12-22)منزلت اجتماعی یکی از شاخص های مهم جامعه شناسی بوده که به ارتقای سلامت جامعه کمک م یکند و یکی از عوامل مؤثر بر منزلت اجتماعی خدمات رفاهی است. خدمات رفاهی مجموعه اقداماتی است که به دنبال بر آورده ساختن نیازهای داخل و خارج ...



