نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفتحی آذر, اسکندرfa_IR
dc.contributor.authorخانجانی, زینبfa_IR
dc.contributor.authorنادرحاضری, رقیهfa_IR
dc.contributor.authorبهادری خسروشاهی, جعفرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:40:12Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:40:13Z
dc.date.available1399-07-09T10:40:12Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:40:13Z
dc.date.issued2013-11-22en_US
dc.date.issued1392-09-01fa_IR
dc.date.submitted2012-06-07en_US
dc.date.submitted1391-03-18fa_IR
dc.identifier.citationفتحی آذر, اسکندر, خانجانی, زینب, نادرحاضری, رقیه, بهادری خسروشاهی, جعفر. (1392). بررسی کارایی شیوه‌ی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی شهر تبریز. علوم تربیتی, 20(2), 191-208.fa_IR
dc.identifier.issn8817-2008
dc.identifier.issn2588-672X
dc.identifier.urihttp://education.scu.ac.ir/article_10751.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/386314
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر بررسی کارایی شیوه‌ی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی شهر تبریز بود. طرح پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون - پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه‌ی آماری پژوهش را دانش‌آموزان نارساخوان پایه‌ی سوم ابتدایی شهر تبریز در سال تحصیلی 90-1389 تشکیل می‌دادند که از این تعداد 30 دانش‌آموز به صورت نمونه‌گیری تصادفی چند مرحله‌ای انتخاب و به روش تصادفی در گروه‌های آزمایش و کنترل گمارده شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از آزمون تشخیصی خواندن، آزمون هوشی ریون، استفاده شد. داده‌ها با روش آماری تحلیل کواریانس مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که شیوه‌ی کارایی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانش‌آموزان مؤثر بوده است و بین دو گروه آزمایش و کنترل در نمرات پس‌آزمون تفاوت معنی‌داری وجود دارد. <br />fa_IR
dc.format.extent205
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.publisherShahid Chamran University of Ahvazen_US
dc.relation.ispartofعلوم تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Educational Scincesen_US
dc.subjectاختلالات یادگیریfa_IR
dc.subjectنارساخوانیfa_IR
dc.subjectشیوه‌ی فرنالدfa_IR
dc.titleبررسی کارایی شیوه‌ی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی شهر تبریزfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی- پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume20
dc.citation.issue2
dc.citation.spage191
dc.citation.epage208


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد