مرور دوره 25, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی یادگیری مشارکتی در رابطه شایستگی تدریس و صلاحیت حرفهای اعضای هیأت علمی با دستاورد تحصیلی دانشجویان دانشگاه سمنان میباشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری دادهها ...
 
- 
بررسی تجارب زیسته تعلل ورزی تحصیلی در دانشآموزان متوسطه (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)تعللورزی تحصیلی پدیدهی پیچیدهای است و با وجود پژوهشهای متعدد هنوز در خصوص مؤلفههای آن در بین صاحبنظران توافق حاصل نشده است. پژوهش حاضر با هدف کشف عوامل زمینهای، فرایندی و پیامدی تعلل ورزی انجام شد. در پژوهش فعلی از ...
 
- 
سنتز پژوهی در مطالعات تفکر استراتژیک مدیران (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)لازمه تدوین و اجرای برنامههای استراتژیک وجود تفکر استراتژیک است و فقدان تفکر استراتژیک در مدیران یک کمبود اساسی در سازمانها به شمار میرود که امکان کشف فرصتهای جدید را تضعیف میکند. پژوهش حاضر باهدف مطالعه نظاممند و ...
 
- 
نقدی تبارشناسانه بر مفهوم دانش آموز نخبه در آموزش و پرورش معاصر ایران (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)بر اساس مفروضه های ساخت شکنانه تبارشناسی، تحول مفاهیم نه تنها حاصل پیشرفت علم و دانش در حوزه های معرفت بشری همچون روان شناسی و علوم اجتماعی نیست بلکه بیانگر آن است که چنین تحولی حاصل حوادث تاریخی و وقایع خردی است که در ...
 
- 
بررسی مقایسهای آزمونهای مهارتی مبتنی بر فناوری و آزمونهای مبتنی بر کاغذ (مورد مطالعه: اداره کل آموزش فنی و حرفهای البرز) (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)رشد سریع فناوری ارتباطات و اطلاعات در تدریس و یادگیری، رویکرد اصلی را از سیستم آزمون مبتنی بر قلم و کاغذ به آزمون مبتنی بر فناوری تغییر داده است. رایانهها و فنّاوریهای مرتبط ابزارهای قدرتمندی برای رفع چالشهای ارزشیابی ...
 
- 
طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در آموزش عالی ایران (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2018-08-23)هدف اصلی پژوهش حاضر، طراحی و اعتباریابی الگوی آسیبشناسی فرایند سیاستپژوهی در نظام آموزش عالی ایران بود. در راستای تحقق این هدف، از روش ترکیبی اکتشافی بهره گرفته شد. فرایند پژوهش حاضر، در طی دو مرحله کیفی و کمی انجام گرفته ...
 



