دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی رابطه متغیرهای اجتماعی- اقتصادی و رسانههای جمعی با نگرش محیطزیستی(مطالعه موردی: کارکنان مترو تهران) (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)در چند دهه اخیر، محیطزیست همواره با تهدیدات و آسیبهای فراوانی مواجه شده که امنیت و سلامت انسانها را با مخاطره روبهرو کرده و بسیاری از این آسیبها، ﭘﻴﺎﻣﺪ رﻓﺘﺎرهای نادرست اﻧﺴﺎن ﺑﺎ ﻃﺒﻴﻌﺖ است که ریشه در ارزشها و باورهای ...
 
- 
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)هدف از انجام این تحقیق، طراحی برنامه درسی تلفیقی آموزش محیطزیست برای کودکان پیش از دبستان و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان و مربیان است. برنامه درسی آموزش محیطزیست دوره پیشدبستان در این پژوهش، شامل اهداف برنامه درسی، ...
 
- 
رابطه ساختاری نگرش و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری در حفاظت از محیطزیست: نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)هدف این پژوهش، شناسایی رابطه ساختاری نگرش محیطزیستی و دانش محیطزیستی با تمایلات رفتاری گردشگر در حفاظت از محیطزیست با نقش میانجی رضایت گردشگر و فایده درک شده در پارک ملی خار توران بود. پژوهش حاضر با ...
 
- 
ارزشیابی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر جذب و ارتقای مشارکت سازمانهای مردمنهاد (NGOs) در فرایند مدیریت پسماند (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)هدف از این تحقیق، ارزشیابی و اولویتبندی مؤلفه های مؤثر در جذب و ارتقای مشارکت سازمانهای مردمنهاد در مدیریت پسماند در تهران می باشد. این تحقیق از نوع کاربردی میباشد. بدین منظور، دو جامعه آماری شامل مدیران سازمانهای ...
 
- 
تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک: کاربرد تئوری توسعهیافته رفتار برنامهریزیشده (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)هدف این پژوهش توسعه مدلی نظاممند در جهت ارزیابی تمایل دانشجویان به خرید غذاهای ارگانیک از طریق رهیافت تئوری رفتار برنامهریزیشده بوده است. علاوه بر مؤلفههای تئوری رفتار برنامهریزیشده، این پژوهش مؤلفههایی مانند تگرش ...
 
- 
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-09-23)این پژوهش با هدف شناسایی مؤلفههای آموزش پایدار انجام شد. روش پژوهش آمیخته اکتشافی است که به شیوه پیاپی در دو بخش کیفی و کمی انجام شده است. در بخش کیفی، با انجام مصاحبه نیمه ساختاریافته با 11 نفر از متخصصان دانشگاهی که ...
 



