| dc.contributor.author | مهربان, زهرا | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T08:59:55Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:59:55Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T08:59:55Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T08:59:55Z |  | 
| dc.date.issued | 2014-11-22 | en_US | 
| dc.date.issued | 1393-09-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2018-04-24 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1397-02-04 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | مهربان, زهرا. (1393). تلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی, 9(34), 5-34. | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 1735-4986 |  | 
| dc.identifier.uri | http://www.jcsicsa.ir/article_60887.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352678 |  | 
| dc.description.abstract | هدف اصلی پژوهش حاضر، شناسایی رویکردی مناسب برای ادغام علم و فناوری نانو، در برنامههای درسی مدرسهای است. در این پژوهش، رویکردهای سازماندهی محتوای علم و فناوری نانو در برنامههای درسی مدرسهای چند کشور پیشرو در این زمینه، مورد بررسی قرار گرفت. این بررسی نشان داد که رویکرد غالب برای این کار، رویکردی تلفیقی  است که بسته به تعداد رشتههای درگیر در فرآیند تلفیق، بعضیها از نوع تلفیق چندرشتهای و بعضی دیگر، میانرشتهای هستند.<br /> رویکرد تلفیق چند رشتهای بهعنوان رویکردی مناسب برای ادغام علم و فناوری نانو با برنامههای درسی شیمی، فیزیک و زیستشناسی پیشنهاد شده است. | fa_IR | 
| dc.format.extent | 641 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | انجمن مطالعات برنامه درسی ایران | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | مطالعات برنامه درسی | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | Journal of Curriculum Studies | en_US | 
| dc.subject | علم و فناوری نانو | fa_IR | 
| dc.subject | رویکردهای تلفیق برنامه درسی | fa_IR | 
| dc.subject | دانشپایه علمی | fa_IR | 
| dc.subject | دوره دوم متوسطه نظری | fa_IR | 
| dc.title | تلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسی | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.contributor.department | استادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش | fa_IR | 
| dc.citation.volume | 9 |  | 
| dc.citation.issue | 34 |  | 
| dc.citation.spage | 5 |  | 
| dc.citation.epage | 34 |  |