نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهربان, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:59:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:59:55Z
dc.date.available1399-07-09T08:59:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:59:55Z
dc.date.issued2014-11-22en_US
dc.date.issued1393-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-24en_US
dc.date.submitted1397-02-04fa_IR
dc.identifier.citationمهربان, زهرا. (1393). تلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی, 9(34), 5-34.fa_IR
dc.identifier.issn1735-4986
dc.identifier.urihttp://www.jcsicsa.ir/article_60887.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352678
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر، شناسایی رویکردی مناسب برای ادغام علم و فناوری نانو، در برنامه‌های درسی مدرسه­ای است. در این پژوهش، رویکردهای سازمان‌دهی محتوای علم و فناوری نانو در برنامه­های درسی مدرسه‌ای چند کشور پیشرو در این زمینه، مورد بررسی قرار گرفت. این بررسی نشان داد که رویکرد غالب برای این کار، رویکردی تلفیقی  است که بسته به تعداد رشته‌های درگیر در فرآیند تلفیق، بعضی­ها ­از نوع تلفیق چند­رشته‌ای و بعضی دیگر، میان‌رشته‌ای هستند.<br /> رویکرد تلفیق چند رشته‌ای به‌عنوان رویکردی مناسب برای ادغام علم و فناوری نانو با برنامه‌های درسی شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی پیشنهاد شده است.fa_IR
dc.format.extent641
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مطالعات برنامه درسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه درسیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Curriculum Studiesen_US
dc.subjectعلم و فناوری نانوfa_IR
dc.subjectرویکرد‌های تلفیق برنامه درسیfa_IR
dc.subjectدانش‌پایه علمیfa_IR
dc.subjectدوره دوم متوسطه نظریfa_IR
dc.titleتلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورشfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue34
dc.citation.spage5
dc.citation.epage34


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد