دوره 11, شماره 40
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
جایگاه ادبیات کودک در کتاب های درسی مقطع ابتدایی ایران (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2016-05-21)به منظور بررسی میزان بهرهگیری کتابهای درسی مقطع ابتدایی از گونههای مختلف ادبی اعم از شعر و داستان، ۴۳ کتاب درسی کلیه پایههای ششگانه با استفاده از روش تحلیل محتوا سطر به سطر مورد مطالعه قرار گرفتند. یافتهها نشان داد ...
 
- 
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2016-05-21)طراحی آموزشی قلب هر فعالیت آموزشی است. پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی ([1]IDMSN) اجرا گردیده است. بدین منظور، پس از بررسی و مطالعه سیستماتیک پیشینه پژوهشی در رابطه با مدلهای طراحی ...
 
- 
چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2016-05-21)در بیشتر کشورها، در دوره آموزش عمومی، حوزهای از یادگیری با هدف تربیت فناورانه تعریف شده است. این حوزه در گذشته از الگوی آموزشهای حرفهای و فنی پیروی میکرد. در دهه آخر قرن بیستم این الگو تحت تأثیر تحولات اجتماعی، اقتصادی ...
 



