مرور دوره 7, شماره 14 بر اساس موضوع "آموزش"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی میزان بهکارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2017-02-19)هدف پژوهش حاضر، ارزیابی میزان بهکارگیری عناصر برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی بود. طرح این پژوهش ترکیبی از نوع متوالی- تبیینی و ابزار مورداستفاده در این پژوهش در بخش کمی پرسشنامه محقق ساخته و مشاهده بوده و در بخش ...



