مرور دوره 3, شماره 7 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
شناسنامه دوفصلنامه
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)دوفصلنامة مطالعات برنامه درسی آموزش عالی دوفصلنامة علمی ـ پژوهشی انجمن مطالعات برنامه درسی سال 4 - شمارة 7- بهار و تابستان 1392 مدیر مسئول: دکتر علیرضا عصاره سردبیر: دکتر کورش فتحی واجارگاه مدیر داخلی: اکرم ...
-
نقدی بر محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی از دیدگاه صاحبنظران اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی- مرتضی خاقانی زاده -حسن ملکی
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)برنامه درسی اخلاق پزشکی، موضوعی بحث انگیز و بااهمیت بوده و به تفکر و تحقیق در ابعاد مختلف آن نیاز میباشد. و لذا این مطالعه با هدف شناسایی ضعفها موجود در محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی انجام شده است بدین منظور با اساتید ...
-
تغییر برنامه درسی آموزش عالی: (مورد: برنامه درسی دوره کارشناسیارشد برنامهریزی آموزشی)- مرتضی کرمی- هدی فتاحی
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تغییر برنامه درسی آموزش عالی (برنامه درسی رشته برنامه ریزی آموزشی در چهار عنصر محوری برنامه درسی شامل هدف، محتوا، فرصتهای یاددهی - یادگیری و ارزشیابی صورت گرفت. جامعه آماری پژوهش، اعضای هیئت علمی ...
-
سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)مطالعه حاضر، مولفههای حرفهای مبتنی بر دانش برنامه درسی برای مدرسی (آموزشگری) در سطح آموزش عالی از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی را مورد کاوش و توصیف قرار داده است. دادههای مورد مطالعه براساس پژوهش کیفی و از طریق ...
-
مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)هدف پژوهش حاضر مطالعه نقش مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری است. روش پژوهش از نوع زمینهای و جامعه آماری کلیه اساتید شاغل بهتدریس در دانشگاههای شهر ...
-
عوامل شکلدهنده برنامه درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)برنامه درسی در آموزش عالی ایران بهدلیل ماهیت منعطف آن و آزادی دانشجویان در برخی انتخابها، نسبت به مقاطع پیشین شرایط متفاوتی دارد. همچنین نهاد آموزش عالی در ایران نظامی متمرکز است و سعی بر آن است تا با استفاده از سازوکارهای ...
-
بازی دانایی نظریه زمینهای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
(انجمن مطالعات برنامه درسی, 2013-06-22)این مطالعه با هدف بررسی برنامه درسی پنهان در آموزش عالی ایران با روش نظریه زمینهای انجام شده است. جهت بررسی برنامه درسی پنهان دو رویکرد خرد و کلان میتواند مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به وجود نگرش تمرکزگرایانه در نظام ...



