مرور دوره 6, 1 (پیاپی 21) بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)در عصر حاضر، دسترسی به اطلاعات و استفاده مؤثر از آن برای تمام اقشار جامعه به منزله یک اصل اساسی در زندگی اجتماعی و حرفه ای به شمار می رود. در این راستا، داشتن سواد اطلاعاتی ابزار ارتباط با جهان میباشد. هدف از این مطالعه، ...
 
- 
عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاهها (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)پژوهش حاضر، با هدف بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت دریادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان انجام شد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری، شامل کلیه دانشجویان یکی ...
 
- 
ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه تهران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)سیستمهای مدیریت یادگیری، برنامههای سطح بالای پیچیده تحت وب میباشند که در سالهای اخیر از سوی مراکز بسیاری مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. یکی از این جنبه ها که پژوهش حاضر به دنبال آن است، ارزیابی کیفیت این سیستمها ...
 
- 
تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)آموزش و پرورش، به منظور حفظ و ارتقای نقش خود در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، ناگزیر از بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات است. بنابراین، پژوهش حاضر با هدف تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی ...
 
- 
رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران است. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه ...
 
- 
کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر بهکارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای انگیزشی دانشجویان انجام شد. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون ـ پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانشجویان دانشکده ...
 
- 
تأثیر سازماندهندههای تصویری بر یادگیری و یادداری دانش سلامت دانشآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)این پژوهش در قالب یک طرح نیمهآزمایشی با هدف تأثیر آموزش با استفاده از تکنیک های سازمان دهنده تصویری بر میزان یادگیری و یادداری دانش سلامت دانش آموزان در سال 1392 انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق، کلیه دانشآموزان ...
 
- 
تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبانآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-10-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبانآموزان ایرانی است. شصت زبانآموز سطح متوسط به صورت نمونه در دسترس انتخاب شده و به عنوان گروه آزمایش (30 نفر) و کنترل (30 نفر) در تحقیق حاضر که از نوع ...
 



